Partnerskaber

Oplev hvordan et strategisk partnerskab med Tinderbox kan aktivere jeres brand på nye kreative måder overfor en stor købestærk målgruppe. Tinderbox er Danmarks tredjestørste musikfestival med et købestærkt, loyalt og festligt publikum, som vi er eksperter i at engagere i netop jeres brandaktivering. 

Hos os er der ingen standard pakkeløsninger. Vi arbejder i stedet med den enkelte partner, hvor vi rådgiver og skræddersyer den løsning, der passer bedst til jeres brand.

På baggrund af mange års know-how, stærke kompetencer og dedikeret dataindsamling har vi opnået et indgående kendskab til Tinderbox’ forskellige målgrupper, og hvordan vi bedst muligt engagerer dem. Det giver os de bedste forudsætninger for at aktivere jeres brand bedst muligt overfor festivalens gæster. Vi samarbejder bl.a. med Epinion og Nielsen til at evaluere og analysere vores partnerskaber for at få kendskab til og indblik i vores publikum og vores partnerskabers værdi.

At bygge Tinderbox op fra bunden sommer efter sommer kræver solide ressourcer, skarp koordinering og stærkt samarbejde. Netop derfor er vi også altid åbne for dialog om nye, strategiske partnerskaber, der kan være med til at udvikle Tinderbox, så vi år efter år kan blive ved med at være blandt de bedste i branchen.

Video: Telmore Musik sørgede på TB23 for fest, farver og forrygende musikquizzer – og som et stort cherry on-top; en velbesøgt Meet & Greet session med en nærværende Dean Lewis.

Vi tager vores partnerskaber til NEXT LEVEL 

Et tæt samarbejde og skræddersyede løsninger. Det er hvad, I får ud af et partnerskab med Tinderbox. På den måde skaber vi værdi for jeres brand og bevæger os væk fra standardløsninger, for i stedet at indfri jeres specifikke ønsker og skabe en brandaktivering ud over det sædvanlige.

STYR PÅ FORMÅL

Der kan ligge mange formål bag et strategisk partnerskab. Uanset om jeres er

  • At øge brandkendskabet
  • At styrke præferencen for jeres brand
  • En forbedret employer branding indsats
  • En repositionering af jeres brand
  • At skabe community engagement

eller noget helt sjette – så er vi klar til at hjælpe jer med at skabe den bedste løsning til det formål, I har fokus på.

KREATIVE LØSNINGER

Hos os er det kun fantasien, der sætter grænser. Derfor arbejder vi altid kreativt og innovativt på at finde den bedste løsning til jer og tilbyder mange forskellige branding-, eksponerings- og aktiveringsmuligheder – både i forhold til vores B2C festivalgæster, men også vores mange, stærke B2B-kunder. Desuden tilbyder vi en bred vifte af hospitality-muligheder, vi kan sætte i spil, når vi sammen udvikler en løsning til jer.

NÅ DIN MÅLGRUPPE

Tinderbox er en festival baseret på et stærkt værdigrundlag. Derfor får I også adgang til en helt unik målgruppe, der er købestærke, veluddannede og samfundsbevidste, særligt i forhold til de tendenser, der er relevante lige nu. Et bredt spektrum af mennesker i mange forskellige aldersgrupper, der deler en interesse for musik i topklasse. 

TILSTEDE 365

Tinderbox’ brand eksisterer hele året. Vi kommunikerer og interagerer med vores publikum året rundt. Forestil dig et partnerskab, hvor målgruppen via online eksponering, off-site arrangementer og cross-media kampagner allerede har kendskab til partnerskabet, inden vi sammen aktiverer det på pladsen i Tusindårsskoven. Vi har med andre ord mulighed for at aktivere og kommunikere partnerskabet 365.

DATADREVEN ROI

For at sikre, at alle parter får mest muligt ud af et partnerskab, lægger vi altid meget tid og arbejde i at evaluere vores partnerskaber efter festivalen. Sammen med Epinion udarbejder vi blandt andet årlige rapporter, hvor vi kortlægger gæsteprofilen og indsamler publikums meninger og holdninger til det enkelte brand.

I samarbejde med Nielsen udregner vi hvert år værdien af de enkelte partnerskabers assets, hvor vi ved hjælp fra indsamlet data udregner partnerskabets markedsførings ROI. 

Kontakt vores brand partnership team allerede nu, hvis I vil høre mere om de mange, forskellige muligheder vi har for at engagere jeres virksomhed, ramme jeres ønskede målgruppe og nå jeres målsætninger i forbindelse med partnerskabet.

Hos Tinderbox bygger vi partnerskaber, der skaber værdi hele vejen rundt. Værdi for din virksomhed. Værdi for Tinderbox. Og ikke mindst værdi for de mange gæster på vores festival.

Video: Magnum sørgede for pladsens koldeste snacks og en interaktiv oplevelse ud over det sædvanlige. Aldrig har en kold is været mere kærkommen end på årets solrige Tinderbox.

FOR THE LOVE
OF LIFE AND MUSIC

Tinderbox er en festival med fokus på øjeblikket. Det øjeblik, der opstår, når vi alle sammen samles om musikken, med en kold øl i hånden under sommerens solstråler. Vi hylder livets små øjeblikke i samarbejde med den absolutte, musikalske top fra den internationale såvel som den danske scene. 

Vi arbejder også på at forankre os i lokalsamfundet. En stor del af af vores gæster kommer fra Odense og Fyn, og vi lægger vægt på at være synlige i og bidrage til lokalområdet. Det gør vi blandt andet ved at støtte foreningslivet og samarbejde med lokale aktører. 

Samtidig arbejder vi aktivt med at implementere progressive løsninger på niveau med den brede offentligheds rejse mod mere bæredygtighed. 

Topmoderne affaldssorteringssystem, genanvendelige og vaskbare ølkrus, øget emballagekrav til alle leverandører og stigende mængder af plantebaserede produkter er blot nogle af de tiltag, der er testet og siden implementeret på Tinderbox. 

Skal jeres virksomhed være en del af festen? Bliv strategisk samarbejdspartner med Tinderbox, og vær med til at udvikle festivalen i dag og i fremtiden.

2024 partnere

Tuborg

Tuborg er vores hovedsponsor, og sørger for at slukke tørsten hos de mange, festglade gæster med deres iskolde fadøl, skænket direkte fra hanerne. Tuborg sørger desuden for masser af eksklusive private label barer, siddeområder og festivalmiljøer fra øverste hylde, som vores gæster har stor gavn af rundt omkring på pladsen. 

Burger king

Vi er stolte over at kunne præsentere Burger King som ny partner på dette års Tinderbox. Når vi til sommer slår dørene op til festivalpladsen, bliver der ekstra hot på Magicbox – der kommer nemlig ikke kun ild fra scenen, men også fra den splinternye Burger King restaurant, der rykker ind på pladsen med deres velkendte flammegrillede menuer.

Læs pressemeddelelsen hér.

Telmore

Vi gentager succesen fra sidste år med det ikoniske silent disco, hvor du kan lade dig rive med af rytmerne i det farverige univers, som Telmore sætter rammerne for! Glitter og glimmer vil skinne endnu mere i år, og forskellige musikquizzer med fede præmier vil sætte dine musikalske evner på prøve.

Læs hele pressemeddelelsen hér.

red bull

Tre dages festival kræver energi i flydende form. Med deres store bar på Magicbox sikrer Red Bull at festen aldrig går i stå. Eksperimenter med de forskellige Red Bull-varianter, tag en balje med videre eller prøv den gode gamle Vodka-Red Bull. Mulighederne er mange, og det er en sikker vinder, når du skal lidt ekstra op i gear.

Diageo

Diageo sørger igen i år for, at vi kan holde årets største fest. Diageo er med til at slukke tørsten hos vores mange gæster takket være de hyggelige Tanqueray ginbarer og de festlige Smirnoff serveringer, der er at finde rundt omkring på pladsen.

Østjysk vinforsyning

Østjysk Vinforsyning er partner på Vin- og Champagnebaren – et meget populært hot spot blandt vores gæster på festivalen. Her bliver der serveret udsøgte vine og bobler af højeste kvalitet.

Made in Odense

Tinderbox er blandt andet baseret på værdier om lokal forankring. Made in Odense er en del af Invest in Odense – et koncept startet af Odense Kommune, som understreger at vi understøtter Odenses udvikling både nu og i fremtiden.

BRAND PARTNERSHIP TEAM

Vores Brand Partnership Team arbejder for at skabe de bedste aktiveringsmuligheder for lige netop jeres brand. Vi er et team, der er eksperter i analyser, pre-produktion, aktivering og samkommunikation, så vi når hele vejen rundt om aktiveringen. 

branding, strategi og art direction

Med mere end 20 års international erfaring fra medie- og reklamebranchen, heraf indgående kendskab til strategisk branding af kommercielle partnerskaber, har vores Partnership Manager Kasper Morell en unik forståelse for, hvordan brands kan skabe værdi via et partnerskab.

Kontakt Kasper, hvis du vil vide mere om mulighederne for at flytte dit brand med et Tinderbox partnerskab.

Aktivering og projektledelse

Med en baggrund som projektleder i kunstbranchen og senere i et af Danmarks største kreative bureauer, leder vores Partnership Activation Manager Tenna Brendstrup jeres brand sikkert igennem processen og sikrer optimal aktivering og udrulning af partnerskabet.

Kontakt Tenna, hvis du vil vide mere om mulighederne for at aktivere dit brand.

Foruden vores Brand Partnership Team trækker vi altid på interne kræfter, når vi skal skræddersy og udvikle løsninger til vores samarbejdspartnere. Vi sidder i et hus med mange forskellige aktører, der altid er med på rejsen i forhold til at skabe den bedst mulige aktivering af jeres brand. Af disse kan blandt andre nævnes:

  • Vores atmosfæreteam, som består af uddannede arkitekter, der hjælper med aktiveringer og stande on-site, og som altid tænker ud af boksen.
  • Marketingteamet, der rådgiver om og eksekverer SoMe-kampagner, og sørger for at jeres brand bliver knivskarpt præsenteret på tværs af platforme.
  • Vores Creative Team, der udvikler kreativer, der passer til lige netop jeres drømme, og som kan bruges hele vejen rundt om aktiveringen.

Desuden kommer flere af vores medarbejdere med karrierer i medie- og bureaubranchen i rygsækken, så vi er godt rustet til at nå nye højder med jeres brandaktivering.Vi arbejder ikke kun med brandaktivering, men også med at skabe de bedste hospitality- og gæsteoplevelser, så I som brand kan tilbyde medarbejdere, kunder eller samarbejdspartnere en helt særlig insideroplevelse på Tinderbox.

Få seneste erhvervsnyt direkte i indbakken

Tilmeld dig vores erhvervsnyhedsbrev og få de seneste erhvervsnyheder fra Tinderbox.