This browser is currently not supported. Please use a browser like Google Chrome
X

faq

Frivillig
FRIVILLIG PÅ TINDERBOX

Vi forventer at åbne for registrering af frivillige i marts 2018. Vi annoncerer dette både via Facebook samt vores hjemmeside.

Kig forbi facebook gruppen for frivillige her

 

På vores festival har vi mere end 5.000 frivillige tilknyttet. Et fællesskab…som i fællesskab…er med til at bygge festivalen op fra ingenting til alting. Alle som én – og alle for én.

At yde en frivillig indsats sammen med os er et aktivt tilvalg. Det er et professionelt og personligt engagement, du tilbyder, fordi du har lyst til at skabe noget meningsfyldt og anser dig selv, som en del af det, festivalen repræsenterer.

Som frivillig påtager du dig et ansvar overfor festivalen, din nærmeste leder, dit team samt alle dine frivillige kollegaer. Vi regner alle sammen med dig, og du kan regne med os.

Den bedste frivillige festivaloplevelse skaber du, et langt stykke hen af vejen, selv – det handler om indstilling og viljen til at samarbejde på mange forskellige niveauer. Til gengæld for din indsats og store hjælp lover vi blandt andet at give dig noget til CV’et, fantastisk musik, nye venner, gamle venner og meget meget mere….

 

GOD SERVICE OG ET GODT SAMMENHOLD

Som frivillig er du en del af festivalens ansigt udadtil. Det er derfor vigtigt, at du, uanset din funktion, betragter dig selv som værende en del af det fællesskab, der skal yde en service for festivalens gæster. At smile og yde en god service – også når der er travlt – er det bedste redskab, du har. For at få alt til at fungere optimalt er det essentielt, at vi hjælper hinanden undervejs, og at du også giver en hånd med opgaver, der falder uden for dit normale arbejdsområde.

Et eksempel er, at på vores festival er man automatisk en Trash Hero. Det betyder, at du er en del af den indsats, vi laver hvert år for at slå affaldssorteringsprocenten fra året før. Det betyder, at uanset hvilket team, hvilket område og hvilke opgaver du har, så hjælper du altid med at holde området rent og indbydende. Læs mere om vores Trash Hero initiativ, og hvorfor vi ikke anser affald som affald, men som ressourcer.

Vi forventer, at du respekterer vores fællesskab og er i stand til at tage vare på dig selv i det fællesskab. Sæt dig derfor ind i, hvad PLAY NICE, som er et sæt rammer for, hvordan vi alle får en god festival sammen, betyder.

Har du spørgsmål til noget, så råder vi altid til at læse vores FAQ, inden du skriver til os. Vi får mange mails i løbet af en dag, så chancen for, at du finder svaret hurtigere i vores FAQ er 99,9% sikkert.

Vi glæder os til at se dig i Tusindårsskoven  – LET’S PLAY!

TILMELDING

For at være frivillig skal du:

– være fyldt 18 år inden d. 10. juni 2019

– kunne indtaste et dansk CPR-nummer eller et pasnummer

– have en gyldig arbejds-/opholdstilladelse, såfremt du ikke er statsborger i EU/EØS, Schweiz eller Norden

– kunne uploade et vellignende billede af dig selv

Som frivillig får du:

– Armbånd til festivalen i 2019

– Adgang til Hubben – vores frivilligområde – med reduceret pris på udvalgte drikkevarer

– Gratis kaffe/te når du er på vagt

– Mad når du er på vagt

– T-shirt og vandflaske

 

Vi forbeholder os retten til at screene alle de tilmeldinger, vi modtager.

 

Like vores facebookside for løbende opdateringer.

 

Vi glæder os til at se dig i Tusindårsskoven – LET’S PLAY!

VAGTER & OPGAVER

Vagtplaner
Din nærmeste leder laver rammerne for din vagtplan med dage, tidspunkter og antal frivillige pr vagt, men du kan frit sammensætte din egen vagtplan ved at vælge de vagter, der passer dig bedst indenfor det samme team.

Valg af vagter og opgaver
Der findes et hav af opgaver, du kan hjælpe med som frivillig på vores festival – heriblandt at sætte scener op, opbygge pladsen, sætte hegn op, hilse på alle vores gæster i hovedindgangen, holde opsyn i porte eller i frontzonen mellem publikum og scene, dirigere i trafikken, arbejde med bæredygtighed i praksis på ressourceteamet, pakke festivalen ned igen og meget meget mere.

Når du tilmelder dig som frivillig, kan du se en komplet oversigt over tilgængelige teams og vagter og vælge netop det, som du har aller mest lyst til at være en del af. Du vælger ud fra den teamoversigt, du får frem i vores ambassadørunivers RUBY – læs mere under punktet “RUBY”.

Når du har valgt dine vagter, kan du se dem under “mine vagter” i RUBY.

Hvis din ønskede opgave ikke kommer frem på listen, kan det skyldes:

 

  1. Der er endnu ikke oprettet vagter på lige præcis dette team.

Kontakt den nærmeste leder eller afvent, at der dukker vagter op i oversigten.

 

  1. Teamet eksisterer ikke længere eller har fået et andet navn.

Du kan bruge søgefeltet til at søge efter ord, der matcher din ønskede opgave. Fx ”scene”, hvis du ønsker at arbejde med at opbygge scenerne. Hvis intet dukker op, kan du vælge en anden opgave.

 

Vagter sammen med en ven

For at I kan arbejde sammen, kræver det, at I vælger den samme vagt. Vi har ingen indflydelse på dette, da vi har givet jer, vores frivillige, høj valgfrihed på samtlige hylder. Så sørg for, at du og dine venner er synkroniserede før tilmelding 🙂

 

Vagtbytte

Har du behov for at bytte en vagt, skal du bytte internt med en anden frivillig på dit team, eller kontakte nærmeste leder. Du kan finde kontaktoplysninger på din nærmeste leder på RUBY under “mine teams”.

DEPOSITUM

Depositum ved tilmelding som frivillig
Inden du kan tilmelde dig vagter som frivillig, bliver du bedt om at indbetale et depositum på kr. 300.

Bemærk, at de 300 kr. blot er et depositum. Det vil sige, at du selvfølgelig får hele beløbet retur, så længe du møder op og udfører din opgave samt overholder vores PLAY NICE rammer.

Hvorfor skal jeg indbetale et depositum?
Desværre oplever vi, at enkelte frivillige bliver væk fra deres vagter, selvom de via deres tilmelding har indvilliget i at hjælpe os mod adgang til festivalen samt andre fordele som frivillig. Deres udeblivelse går i høj grad udover de andre frivillige på teamet, som er mødt op som lovet. Derudover bruger vi meget tid og ressourcer på at skaffe nye medarbejdere til de opgaver, hvor vi pludselig ikke kan stille med det lovede antal personer.

Hvornår får jeg mit depositum tilbage?
Dukker du op på alle dine vagter, udfører det lovede arbejde samt overholder vores PLAY NICE rammer, får du selvfølgelig hele dit depositum retur. Du kan forvente at modtage dine penge senest en måned efter afviklingen af festivalen – vi bestræber os naturligvis på at være så hurtige som overhovedet muligt.

OBS! Tilbagebetaling sker til samme betalingskort, som er anvendt ved indbetaling. Hvis du i mellemtiden har fået nyt betalingskort, kan tilbagebetalingen derfor ikke ske automatisk. Du bedes i dette tilfælde sende dine kontooplysninger til play@tinderbox.dk hurtigst muligt.

Hvordan kan jeg risikere at miste mit depositum?
Skulle du, mod forventning, ikke møde op til dine vagter og/eller bryde vores PLAY NICE rammer på anden vis, mister du dit depositum. Dette gælder også, hvis du melder afbud efter afbudsdeadline d. 10. juni.

Vi er opmærksomme på, at nogle på daværende tidspunkt stadig afventer eksamensdatoer. Afbudsdeadline er sat så sent som vores produktion tillader det, og med kun 2 1/2 uge til afviklingen af Tinderbox er vi nødt til at kunne regne med din hjælp efter denne dato. Derfor mister du dit depositum, hvis du melder afbud efter d. 10. juni– dette gælder uanset årsag til afbuddet.

Mister jeg mit depositum, hvis jeg melder afbud inden afbudsdeadline?
Nej, du får selvfølgelig dit fulde depositum retur, hvis du overholder din afbudsdeadline.

Hvordan indbetaler jeg depositummet?
Du vil helt automatisk blive bedt om at indbetale depositum, når du tilmelder dig som frivillig via vores ambassadørunivers RUBY.

En aftale er en aftale
Der er selvfølgelig mange årsager til, at du kan blive forhindret i at møde op på din vagt, og vi vil vove at påstå, at vi har hørt de fleste årsager efterhånden 😉 Vi er egentlig ret large – alt, du skal gøre er at opføre dig ordentligt overfor dine frivillige kollegaer og overholde dine aftaler.

Vi er slet ikke i tvivl om, at du ved, hvordan man opfører sig ordentligt. Ellers kan du gå ud fra nedenstående løftestang:

Jeg udfører mit frivillige arbejde fra start til slut som aftalt 

Hvis jeg melder fra, så gør jeg det inden afbudsdeadline

Jeg sender et billede af mit afklippede armbånd, skulle jeg blive forhindret

Jeg møder ikke påvirket op på min vagt og/eller drikker alkohol under min vagt

Jeg forstår, at kommer jeg ikke på min vagt, går det ud over resten af mit team

Læs mere om at PLAY NICE her

TIMEANTAL

Under afvikling af festivalen har man ca. 16 timer i alt – ofte fordelt på 2 vagter over 2 dage.

Før/efter afvikling har man ca. 24 timer i alt – ofte fordelt på 2 vagter over 2 dage.

Vi gør alt for at overholde de angivne timeantal, men uventede situationer er en del af opskriften, når man skal skabe en festival for mange tusinde mennesker. Der kan derfor opstå mindre udsving, der i værste fald kan betyde, at vi spørger dig, om du vil blive lidt længere på din vagt for at hjælpe os. Det håber vi, at du vil, hvis du har mulighed for det 🙂

 

RUBY

Hvad er RUBY?

Ruby er navnet på vores ambassadørunivers, hvor bl.a. alle frivillige registrerer sig for at være en del af festivalen.

Det er i RUBY, du tilmelder dig som frivillig, ser hvilke opgaver og vagter vi tilbyder, får viden om din opgave, din vagtplan, din nærmeste leder og meget mere.

Det er ligeledes i RUBY, at du kan downloade dit Access Pass til festivalen, når dette frigives.

Du kan finde RUBY her.

Nedenfor finder du lidt hjælp til selvhjælp – hvis intet af nedenstående hjælper dig, så kan du altid kontakte os på ruby@tinderbox.dk

 

Hjælp, jeg kan ikke komme videre i min tilmelding i RUBY!?

De mest almindelige problemer er følgende:

  • Du har ikke udfyldt de obligatoriske felter korrekt:
    • Vær især opmærksom på, at du har skrevet dit CPR-nummer med bindestreg, altså DDMMYY-XXXX. Hvis noget er rødt, betyder det, at du ikke har udfyldt korrekt.
  • Dine cookies eller dit valg af browser spænder ben for dig:
    • Prøv først at lukke din browser helt ned – altså alle fanerne (Command + Q på Mac), og prøv derefter igen. Hvis dette ikke virker, kan du forsøge at bruge en anden browser – fx Google Chrome, hvis du indtil nu har anvendt Safari eller Explorer.

 

Jeg mangler en bekræftelsesmail fra RUBY.

Inden du kan gennemføre din tilmelding, skal du bekræfte din mailadresse. Når du opretter dig som frivillig, er din mailadresse det aller første, du skal registrere. Herefter vil du få en mail med et link, som du skal klikke på for at færdiggøre registreringen. Når du klikker på linket, kan du gå videre.

Modtager du ikke denne mail, skal du tjekke om:

  • den er landet i din spam-indbakke
  • din mailadresse er indtastet forkert

 

Jeg kan ikke logge ind i RUBY?

Er du ikke tilmeldt som frivillig endnu, skal du først og fremmest tilmelde dig her.

Er du allerede tilmeldt og skal logge ind igen, skal du logge ind her.

Har du glemt dit password, kan du blot klikke på “glemt dit password?”, når du forsøger at logge ind og derefter oprette et nyt.

 

Jeg vil gerne framelde mig.

Til og med d. 1o. juni kan du selv framelde dig via din profil i RUBY. Du finder frameld-knappen lige under dit profilbillede.

Vær opmærksom på, at hvis du framelder dig via din profil, bliver du frameldt helt som frivillig og kan derfor ikke oprette en ny profil, skifte opgave, få nye vagter eller lignende.

Efter d. 10. juni skal du kontakte din nærmeste leder, hvis du ønsker at framelde dig helt som frivillig. Du finder din nærmeste leders kontaktinformationer under ‘mine teams’ i RUBY.

Vær opmærksom på, at du mister dit depositum ved afbud efter d. 10. juni.

PLAY NICE

PLAY NICE er et sæt rammer for, hvordan vi alle får en god festival – sammen!

Vær derfor sikker på, at du har læst og forstået nedenstående som frivillig på vores festival:

ALDER – Jeg lover,
– at jeg er fyldt 18 år inden d. 10. juni 2019

VAGTER – Jeg er indforstået med,
– at såfremt min nærmeste leder har aktiveret ‘vagtbytte’ for mine vagtplaner, er evt. vagtbytte på eget initiativ og ansvar.

– at jeg møder op til alle mine vagter som aftalt

– at jeg møder op på alle mine vagter min. 15 minutter før tid. Det er mit eget ansvar at møde til tiden.

FRIVILLIG T-SHIRT – Jeg er indforstået med,
– at jeg under alle mine vagter på festivalen bærer min frivillig T-shirt.

– at jeg ikke bærer min frivillig T-shirt, når jeg har fri under festivalen.

AFBUD & KONTAKT – Jeg er indforstået med,
– at afbudsfristen er senest d. 10. juni 2019. Herefter er min tilmelding som frivillig bindende.

– at jeg ikke må udeblive fra en vagt uden at have meldt afbud til min nærmeste leder. Dette skal foregå telefonisk, hvis der er under to døgn til min vagt.

–  at jeg ved akut sygdom og/eller uforudsigelige hændelser giver besked til min nærmeste leder hurtigst muligt. Dette skal foregå telefonisk.

– at festivalen i særlige tilfælde kan kræve fremvisning af en lægeerklæring. Jeg står selv for evt. udlæg til denne, og herefter  refunderes udlægget af festivalen.

DEPOSITUM, GEBYR & BLACKLISTING – Jeg er indforstået med,
– at jeg, inden jeg kan tilmelde mig som frivillig, indbetaler et depositum på kr. 300. Det fulde depositum får jeg retur efter endt festival, såfremt jeg møder op til mine vagter og overholder nærværende rammer for at PLAY NICE.

– at jeg i tilfælde af afbud efter afbudsdeadline mister mit depositum på kr. 300 – dette gælder uanset årsag til mit afbud.

– at jeg i visse tilfælde af udeblivelse, eller hvis jeg ikke har formået at PLAY NICE, både mister mit depositum på kr. 300, risikerer at blive opkrævet et gebyr på kr. 2.700 samt bliver blacklistet som frivillig på festivalen i tre år.

– at hvis jeg melder afbud som frivillig, men allerede har modtaget mit armbånd, skal jeg sende et billede af armbåndet afklippet som dokumentation til min nærmeste leder. Overholder jeg ikke dette, har festivalen ret til, udover at beholde mit depositum, at opkræve et gebyr på kr. 2.700 og blackliste mig.

Du kan læse mere om depositum og gebyr her

EUFORISERENDE STOFFER, ALKOHOL OG VOLD – Jeg er indforstået med,
– at brugen af og handel med euforiserende stoffer er forbudt. Oplever jeg brug eller handel, skal jeg hurtigst muligt kontakte enten min nærmeste leder eller sikkerhedspersonalet på pladsen.

– at jeg ikke må møde påvirket op på min vagt, ligesom det heller ikke er tilladt at drikke alkohol under min vagt.

– at det ikke er tilladt at forære noget væk fra en bod/bar eller andet på festivalen. Gratis udskænkning eller udlevering af mad- eller drikkevarer samt snyd med byttepenge vil blive opfattet som tyveri og bliver derfor meldt til politiet.

– at det ikke er tilladt at medbringe egne drikkevarer. Hverken dem med eller uden alkohol. Dette gælder også vand – det kan jeg hente i vandposter på pladsen i min udleverede drikkedunk.

– at slåskampe, trusler og lignende ikke accepteres på festivalen.

VÆRDIGENSTANDE – Jeg er indforstået med,
– at det er mit eget ansvar, hvis jeg tager værdigenstande med på festivalen.

Alle frivillige er forsikret via den lovpligtige arbejdsskadeforsikring. Denne dækker personskade, men ikke private ting. Tager du for eksempel din computer eller mobil med på festivalen, er det dit eget ansvar.

PRESSE OG ARTISTER – Jeg er indforstået med,
– at det ikke er tilladt at medbringe båndoptagere, videokamera, spejlreflekskameraer samt professionelt fotoudstyr uden forudgående tilladelse. Dog må du gerne medbringe små digitale videokameraer (lommestørrelse) og mobiltelefoner.

– at det er forbudt at tage billeder af artisterne, bede om en autograf eller på anden måde kontakte dem. Jeg respekterer artisternes privatliv.

– at al kommunikation med pressen foregår gennem ledelsen. Derfor må jeg ikke udtale mig til pressen om festivalen eller på vegne af festivalen.

FOTOGRAFERING – Jeg er indforstået med,
– at festivalen har fotografer på pladsen, som tager billeder af gæster og frivillige, til formål at offentliggøre billederne både på festivalens hjemmesiden, på festivalpladsen og på festivalens Facebook og Instagram. Jeg har som frivillig mulighed for at give samtykke til, at festivalen må benytte billederne på nævnte sider i forbindelse med min tilmelding som frivillig. Jeg har yderligere mulighed for at anmelde billeder, hvor jeg er identificerbar til info@tinderbox.dk for at få dem slettet, hvis jeg ønsker det.

TRASH HERO

NU SKAL VI ALLE VÆRE EN TRASH HERO!

VI ER GODT PÅ VEJ, MEN…

Vi sorterer størstedelen af alt vores affald på vores festival, og en stor del af æren skal tildeles alle vores frivillige Trash Heroes tilknyttet vores Ressourceområde. De står side om side hvert år og kæmper for at slå sorteringsprocenten fra året før.

Vi bliver dog aldrig 100% tilfredse, før vi formår at sortere 100%. Derfor skal der ENDNU MERE fokus på den grønne bæredygtighed, ENDNU FLERE hænder og hoveder på opgaven – vi skal nu alle sammen være en Trash Hero og dermed ambassadører for bæredygtigheden. Fra områdeledere til teamledere til frivillige. Det manglede da bare, ik’?! Lad os stå sammen om noget, der er større end os selv og hjælpe hinanden til at hjælpe os selv.

Vi har altid brystet os af, at vi er dygtige til at holde fokus på den grønne bæredygtighed i det meste, vi laver. Ikke kun for klodens skyld, men også for din og vores skyld.

Vi prøver altid at sortere i så mange fraktioner som muligt og på en sådan måde, at affaldet kan genanvendes og komme til live i en ny form eller i et nyt materiale. Affald er ikke bare affald. Affald er ressourcer!

DON’T THROW AWAY, RECYCLE FOR ANOTHER DAY

Vidste du, at:

  • Alt overskudsmad blev i 2017 doneret til udsatte.
  • 9 ud af 10 krus kommer hjem igen i form af pant.
  • Alle indsamlede ølkander blev i 2017 vasket og genbrugt i 2018.
  • Kildevand er næsten helt fjernet fra festivalens sortiment. Vi uddeler i stedet knap 6.000 gratis, genanvendelige vandflasker hvor af ca. 2.000 stk. sælges til gæster, så de kan drikke postevand frem for kildevand. Vi har otte vandposter til tapning af almindeligt postevand fordelt på pladsen til både gæster og medarbejdere.
AFBUDSDEADLINE

SIDSTE FRIST FOR AFBUD SOM FRIVILLIG ER D. 10. JUNI 2019 

Finder du før afbudsdeadline ud af, at du er blevet forhindret, kan du via ‘min profil’ i ambassadøruniverset RUBY selv framelde dig.

Vær opmærksom på, at hvis du framelder dig via din profil, bliver du frameldt helt som frivillig og kan derfor ikke oprette en ny profil, skifte opgave, få nye vagter eller lignende.

Efter d. 10. juni melder du afbud ved at kontakte din nærmeste leder. Du finder din nærmeste leders kontaktinfo under ‘mine vagter’ i vores ambassadørunivers Play.

– Hvis afbud mere end 48 timer før din første vagt = via mail

– Hvis afbud mindre end 48 timer før din første vagt = via telefon

 

Vær opmærksom på, at din tilmelding er bindende efter d. 10. juni, og du vil derfor miste dit depositum ved senere afbud.

 

PLADSGARANTI & VENTELISTE

Pladsgaranti

Hvis du tilmelder dig som frivillig og vælger en vagt, hvor der er ledige pladser, er du automatisk sikret en plads som frivillig på festivalen 2019 – medmindre du på et senere tidspunkt ikke kan finde ud af at PLAY NICE.

Du modtager en mail umiddelbart efter, du har gennemført din tilmelding (hvis denne er gennemført korrekt), som bekræfter, at du nu er sikret en plads som frivillig.

Har du kun haft mulighed for at tilmelde dig vores venteliste, er du ikke garanteret en plads, før du hører nærmere fra os.

Venteliste

Er alle vores vagter fyldt op, får du mulighed for at tilmelde dig vores venteliste. Denne er en generel liste og anses som én stor pulje.

Du er ikke sikret en plads som frivillig i 2019 ved at være på vores venteliste.

Du får heller ikke selv mulighed for at have indflydelse på, hvilken opgave og vagt, du helst vil være en del af. Vi udvælger og fordeler pladser ud fra det opståede behov.

Hvis vi sætter dig på en vagt, får du naturligvis besked. Herefter kan du logge ind i RUBY og se, hvilken vagt vi har fundet plads til dig på samt kontaktinformation på din nærmeste leder.

ACCESS PASS & CHECK-IN

Access Pass
Vi frigiver dit Access Pass til festivalen efter d. 10. juni. Du finder det til download inde i RUBY under “Access Pass”. Vi bytter dit Access Pass til et armbånd, når du tjekker ind i Volunteer Check-in.

Check-in
Volunteer Check-in ligger Falen 177, som er lokaliseret lige én vej længere ude end passagen op til Main Entrance. Følg skiltene.

På dit Access Pass findes også et kort, hvor Check-in er markeret.

Produktions Check-in (hvor du kan henvende dig, hvis du skal arbejde før Tinderbox)  åbner mandag d. 17. juni og har åbent fra kl. 8-20 d. 17.-24. juni og helt til kl. 22 mandag d. 24. juni.

Åbningstider for Volunteer Check-in:

  1. juni: 08:00-20:00
  2. juni: 08:00-22:00
  3. juni: 09:00-20:00
  4. juni: 09:00-20:00
  5. juni: 09:00-12:00

Hvis du skal på vagt før d. 25. juni og dermed også tjekkes ind før, kan du gøre dette i Produktions Check-in, som også ligger på Falen 177 tæt på Volunteer Check-in.

OBS!!
Armbåndet er personligt og sættes derfor på dit håndled ved check-in. 
Du kan altså ikke hente dit armbånd uden at få det på. Arbejder du i sundhedssektoren, hvor du ikke må have lov til at have armbåndet på på jobbet, så skal vi blot se noget ID på dette. Herefter må du klippe det af, og så sætter vi et nyt et på dig, når du kommer igen 🙂

Når du møder op på din vagt, skal du have tjekket ind og hentet dit armbånd. Sørg derfor for at få tjekket ind i god tid inden din vagt.

Hvilken indgang skal jeg som frivillig bruge?

For at sikre, at du som frivillig kan komme hurtigt og nemt ind på pladsen, har vi sørget for en sluse specielt til frivillige i Main Entrance. Denne skal dog kun benyttes, når du har vagter under festivalen. Er du færdig med alle dine vagter, når festivalen begynder, skal du går over i de mange andre sluser for gæster.

Vi er mange mennesker, der hele tiden skal ud og ind, så sørg for at bruge sluserne korrekt. På denne måde udligner flowet sig forhåbentligvis.

MAD & DRIKKE

Som frivillig får du mad i forbindelse med din(e) vagt(er). Vi tager højde for vegetarer, men medbring gerne egen mad, hvis du har allergier eller særlige præferencer (fx vegansk).

Vi opfordrer til, at du altid spiser hjemmefra, uanset hvornår på dagen din vagt ligger. Der kan være lang tid til pause på tom mave 😉

Du er ligeledes velkommen til at medbringe ekstra mad/snacks, når du er på vagt.

Der er altid gratis vand, kaffe og te i forbindelse med dine vagter.

I Hubben, vores frivilligområde, finder du Volunteer Catering samt en bar, der byder på reducering i prisen på visse drikkevarer.

Det er ikke tilladt at medbringe egne drikkevarer. Hverken dem med eller uden alkohol. Læs mere i vores PLAY NICE.

GARDEROBE

Garderoben for frivillige ligger i forlængelse af publikumsgarderoben lige efter Main Entrance. Da alle skal have mulighed for at få en jakke og en mindre taske i garderoben, er det ikke muligt at opbevare kufferter, større sportstasker og lignende. Sørg derfor for at opbevare dette, hvor du overnatter.

Der vil være mulighed for garderobe i følgende tidsrum:
Torsdag d. 27. juni fra kl. 10:30 – 03:00
Fredag d. 28. juni fra kl. 10:30 – 03:00
Lørdag d. 29. juni fra kl. 10:30 – 03:00

Du skal hente dine ting i garderoben hver aften/nat, inden garderoben lukker, ellers ender det hos Hittegods.

Garderobe for frivillige koster kr. 10 pr. ekspedition pr. person.

OVERNATNING PÅ VÆDDELØBSBANEN

Igen i år kan man overnatte på Tinderbox. Overnatningen bliver arrangeret sammen med Dalum IF og Fyens Væddeløbsbane og foregår på væddeløbsbanen i Sanderum-kvarteret tæt på Tusindårsskoven. Adressen er: Prins Haralds Allé 51 B, 5250 Odense SV

Teltpladsen på Fyens væddeløbsbane åbner torsdag 27. juni kl. 9.00 og lukker søndag 30. juni kl. 12.00.

På pladsen kan man købe mad og drikke, ligesom der vil være toiletter, bad og parkering. Det bliver et fornuftigt, roligt overnatningstilbud til Tinderbox-publikummet, og derfor er det ikke tilladt at medbringe lydanlæg, sofaer med mere. Læs mere om hvad du må medbringe på væddeløbsbanen HER.

BILLET TIL OVERNATNING PÅ TINDERBOX
Når du har sikret dig dit Access Pass som frivillig på Tinderbox, kan du købe en tillægsbillet til overnatning på Fyens væddeløbsbane for 1 person. Denne er kun gyldig sammen med en gyldigt Access Pass. Billetten koster 495,- + gebyr.

En overnatningsbillet giver adgang til teltpladsen, for 1 person. Er man flere der skal dele telt, skal man hver købe en overnatningsbillet.

Billetter til teltpladsen kan købes HER

HITTEGODS

Har du mistet noget på Tinderbox, som bliver indleveret til hittegods, så skal vi nok gøre alt for at passe godt på det.

Under Tinderbox: Alt hittegods indleveres/afhentes i Informationen placeret foran Main Entrance. 

Før/efter Tinderbox: Alt hittegods indleveres/afhentes i Site Office på pladsen. Her kan det hentes indtil tirsdag d. 2. juli kl. ca. 12:00.

Efter d. 2. juli afleverer vi alt af værdi (punge, mobiler, nøgler, kontanter, smykker, tasker og lignende) til Fyns Politis Hittegodskontor i Odense. Alt i form af beklædning udleveres efter tirsdag d. 9. juli, til almennyttige eller velgørende formål.

 

ARBEJDSFORSIKRING

Alle frivillige er forsikret via den lovpligtige arbejdsskadeforsikring. Denne dækker personskade – men ikke private ting. Tager du for eksempel din computer med på festivalen, er det dit eget ansvar. Derudover er der en arrangør ansvarsforsikring. Den dækker skade på 3. person forvoldt af medarbejder under udførelse af arbejde. Alle skader skal omgående meddeles til din nærmeste leder.

PERSONDATAPOLITIK

KONTAKT OS

Vi åbner snart for tilmeldinger
Primo marts åbner vi for tilmeldinger til årets festival – hang tight!

I mellemtiden kan du følge os på Facebook, hvor vi vil informere om præcis dato for åbningen, link samt meget andet nice to know.

Er du fra en forening og interesseret i et muligt samarbejde? Skriv til Line, vores Recruitment Coordinator, for at høre mere om mulighederne.

 

Spørgsmål vedrørende dine vagter, opgaver m.m.
Er du allerede tilmeldt som frivillig og har læst vores FAQ fra ende til anden, men har stadig spørgsmål til din opgave, vagtplan eller lignende?
Så kan du kontakte din nærmeste leder, som kan hjælpe med specifikke spørgsmål – du finder kontaktoplysninger under ”mine vagter” i vores ambassadørunivers RUBY.

Tekniske problemer med RUBY?
Hvis du oplever tekniske problemer med vores ambassadørunivers RUBY – f.eks. betalingfejl, fejl i tilmeldingsprocessen m.m., kan du kontakte vores support på ruby@tinderbox.dk med et screenshot inkl. en forklaring af det problem, du oplever. Så forsøger vi at løse dit problem hurtigst muligt.

Generelle spørgsmål?
Har du spørgsmål til det at være frivillig eller andre generelle forespørgsler omkring frivillighed, kan du kontakte Volunteer Management på volunteer@tinderbox.dk
Vær opmærksom på, at det kun er din nærmeste leder, der kan svare på specifikke spørgsmål ang. opgaver, vagter m.m.

 

Generelle henvendelser til festivalen bedes du adressere til info@tinderbox.dk

godt at vide
Praktikant på Tinderbox

Vi søger skarpe praktikanter to gange om året – til foråret og til efteråret. Vi rekrutterer praktikanter til vores marketing og vores frivillighedsafdeling.

Praktisk info:
* Forårsperiode: Februar – juli
* Efterårsperiode: September – december
* Du skal være i gang med en videregående uddannelse
* Tid: Det er 30 timer om ugen
* Ulønnet, men med betalt frokostordning
* Sted: Aarhus C

Solcreme

Du må gerne medbringe solcreme på Tinderbox, hvis den er på tube, med pumpe eller med spray uden tryk.

Solcreme på trykflasker må ikke medbringes.

Billeder på Tinderbox

Der bliver taget billeder på Tinderbox, som kan blive brugt i markedsføringsøjemed.

Hvis et billede af dig bliver brugt, kan du til enhver tid anmode om, at det bliver slettet. Ved spørgsmål kontakt info@tinderbox.dk.

Se yderligere informationer om vores datapolitik her.

Kontantfri festival

Hvilke betalingsformer er gyldige på Tinderbox?

Betalingskort modtages i alle salgsboder. Det er ikke muligt at betale med kontanter i boderne, men i værdikortboderne er det muligt at få sat kontanter ind på et værdikort, som kan bruges i alle boder.

Følgende betalingskort kan anvendes i alle salgsboder:

– Dankort
– Mastercard
– Maestro
– Visa
– Visa Electron
– Udenlandsk Visa
– American Express
– Eurocard
– CUP
– JCB International

Jeg har ikke noget betalingskort og bruger altid kontanter – hvad gør jeg?

Vi modtager selvfølgelig dine kontanter på pladsen. I vores værdikortboder kan du henvende dig med kontanter og få dem indsat på et værdikort, som du kan anvende overalt på pladsen.

Hvis du bruger alle pengene på dit værdikort, kan du henvende dig i værdikortboderne for at få det fyldt op.

Depositum på værdikortet

Når du omveksler kontanter til et værdikort opkræves et depositum på kr. 100. Depositum returneres i værdikortboden, når du afleverer dit værdikort for at få din eventuelle restsaldo retur – eller når du afleverer dit tomme værdikort i værdikortboden. Vær opmærksom på, at vi ikke refunderer kontanter i værdikortboden. Restsaldo og depositum tilbagebetales kun til et betalingskort.

OBS. Hvis du tømmer dit værdikort, skal du IKKE aflevere det i den bod, du er i, da du så vil miste dit depositum. Du kan kun få dit depositum tilbage, hvis værdikortet returneres i en værdikortbod.

Fotografer dit værdikort

Når du modtager dit værdikort, skal du fotografere det, så det 10-cifrede nummer på kortet kan læses. Billedet har du brug for, hvis du taber dit værdikort, og du har brug for det, hvis du ønsker eventuel restsaldo overført via bankoverførsel efter festivalen (procedure beskrives nærmere under afsnit om restsaldo).

Kan jeg betale med MobilePay i jeres barer og boder?

Du kan ikke benytte MobilePay i vores barer og boder, men i vores værdikortbod kan du benytte MobilePay til at købe et værdikort.

Hvordan får jeg min restsaldo på værdikortet retur?

Til enhver tid kan du gå i en værdikortbod og få din restsaldo overført til dit betalingskort. Du får samtidig dit depositum retur.

Vær opmærksom på, at der ikke tilbagebetales kontanter fra værdikortboderne, ligesom det ikke er muligt at tilbagebetale via MobilePay.

Hvis du ikke har et betalingskort, skal du kontakte vaerdikort@tinderbox.dk og sende billedet af dit værdikort samt dine kontooplysninger, hvorefter din restsaldo returneres. Der opkræves et administrationsgebyr på kr. 100, hvis du ønsker din restsaldo overført via bankoverførsel. Gebyret modregnes i dit depositum.

Hvis der er en resterende saldo på dit værdikort fra Tinderbox 2019, og vaerdikort@tinderbox.dk ikke er kontaktet før d. 31/7-2020, så vil retten til at søge tilgodehavende saldo retur frafalde.

Hvornår er værdikortboderne åbne?

Værdikortboderne følger pladsens åbningstider. Når pladsen lukker ned den sidste dag, vil det være muligt at gå til en værdikortbod uden for pladsen, så du kan få din restsaldo overført, selv efter pladsen er lukket ned.

Hvad sker der hvis jeg taber mit værdikort?

Når du køber et værdikort i værdikortboden, skal du fotografere det 10-cifrede kortnummer på forsiden af kortet, så du altid har det, hvis du taber kortet. Er uheldet ude, kontakter du straks en værdikortbod, som sørger for at lukke det tabte kort og overføre din restsaldo til et nyt kort.

Hvad gør jeg hvis jeg taber mit betalingskort?

Hvis du taber dit betalingskort, har du mulighed for at købe et værdikort i en værdikortbod, fordi du i værdikortboden har mulighed for at betale med MobilePay.

Mobilnettet virker altid dårligt på en festival!

Vi har stort fokus på mobilnettet, men er også bevidste om, at det af og til bliver hårdt belastet, og det er årsagen til, at vi har valgt ikke at lade vores betalingssystem være afhængigt af mobilnettet.

Betalingssystemet er knyttet op omkring en kablet internetforbindelse og bliver således ikke påvirket, hvis mobilnettet er belastet.

Hvad sker der hvis internettet svigter?

Der vil løbende være udfordringer for internetforbindelsen på en udendørs festivalplads – kabler rives over, strøm svigter eller lignende. I langt de fleste tilfælde er problemet relateret til enkelte barer/boder og ofte til kun enkelte kasseterminaler i barer/boder – og langt de fleste problemer er løst inden for ganske kort tid.

Det påvirker ikke betalingsmulighederne, hvis kasseterminalerne er offline, så det er ikke noget, man som gæst vil mærke til, med mindre man er debetkortholder (se info nedenfor).

Jeg har et debetkort – kan jeg bruge det?  

Debetkort er gyldig betaling i alle vores barer og boder. Såfremt man som debetkortholder møder en kasseterminal, der er offline, vil debetkortet ikke kunne anvendes. Ofte vil offline-situationen være knyttet kun til den enkelte kasseterminal, hvorfor nabo-kasseterminalen med stor sandsynlighed vil kunne gennemføre betalingen. Barens/bodens personale er instrueret i, hvordan det foregår.

Sker det, at samtlige kasseterminaler er offline i en bar eller en bod, vil det ikke være muligt at gennemføre en betaling med debetkort. Vores gæster henvises til værdikortboderne, der kan afhjælpe denne situation.

Hvad sker der hvis Nets har nedbrud?

Af og til sker det, at Nets har nedbrud. Sker det, vil det ikke være muligt at betale med debetkort. Opstår den situation og står det klart, at der er tale om et nedbrud af længere varighed, vil det være muligt for vores debetkortholdere at få udstedt værdikort i værdikortboderne. I værdikortboderne vil det altid være muligt at betale med betalingskort uanset nedbrud hos Nets.

Hvad er kontaktløs betaling?

Bankerne udsteder betalingskort, der kan anvendes som ”kontaktløs betaling”, såfremt dankortterminalen er i stand til at modtage kontaktløs betaling. Sådanne kort er udstyret med en NFC-chip. Du kan tjekke, om dit kort er klar til kontaktløs betaling ved at se efter dette mærke på kortet.

Har dit kort ikke dette mærke, kan du kontakte din bank, hvis du ønsker at være klar til kontaktløs betaling.

På Tinderbox modtager alle dankortterminaler kontaktløs betaling, hvilket betyder, at en betaling gennemføres ved, at du blot holder dit kort over dankortterminalen, såfremt beløbet er under kr. 350. Ved beløb over kr. 350 skal du indtaste din pinkode, og når dit kort har været anvendt kontaktløst 10 gange uden indtastning af pinkode, skal du taste din pinkode uanset beløbets størrelse. Dette er udelukkende for at undgå misbrug, hvis du taber et kort med NFC-chip.

Børn & unge

Børn og unge er meget velkomne på Tinderbox, og er man under 12 år, er det gratis at komme ind ifølge med en betalende voksen.

Der findes ikke særlige børne-/ungdomsbilletter, så er man fyldt 12 år, skal man købe en billet.

Af sikkerhedsmæssige årsager skal børn og unge under 15 år være ifølge med en voksen, og vi anbefaler ikke at have børn med på festivalen efter kl 20.00.

Cookie- og datapolitik

Cookiepolitik

Tinderbox.dk gør brug af cookies for at forbedre vores website og forbedre din brugeroplevelse. Denne cookie-politik forklarer, hvordan vi gør brug af cookies.

 

Hvad er en cookie?

En cookie er en tekstfil, som indeholder en lille mængde data, som bliver downloadet og gemt i den browser eller enhed, du benytter, når du besøger tinderbox.dk. Disse cookies bliver anvendt til forskellige formål – herunder at tinderbox.dk kan genkende din enhed, når du besøger siden igen for at sikre, at du får det korrekte indhold og for at gemme information om dine præferencer eller ønskede services.

Web-beacons og lignende filer kan gøre det samme. Vi bruger udtrykket, cookies, i disse retningslinjer til at referere til alle typer filer, som indsamler information på denne måde.

 

Hvilke cookies anvender vi?

De cookies, vi gør brug af på tinderbox.dk, kan inddeles i fire kategorier:

Nødvendige cookies

Visse cookies er nødvendige for, at tinderbox.dk kan fungere optimalt og korrekt.

Cookies til at styrke vores hjemmesides ydeevne

Tinderbox.dk bruger cookies til at analysere, hvordan besøgende bruger vores website samt for at monitorere sidens ydeevne. Dette gør os i stand til at identificere potentielle problemer og hurtigt rette eventuelle fejl. F.eks. kan vi bruge denne type cookies til at identificere hvilke sider, der bliver besøgt oftest. Vi kan også bruge denne type cookies til at vise links til andre sider, vi mener, du måske kunne være interesseret i – baseret på de sider, du tidligere har åbnet.

Cookies til at styrke funktionalitet

Tinderbox.dk bruger cookies til at styrke funktionaliteten ved at gemme dine præferencer og indstillinger. Vi kan også bruge denne type cookies til at yde andre services såsom at vise videoklip på siden.

Cookies til bannerannoncering eller tracking

Sammen med vores tredjepartsannoncører gør vi brug af cookies til at vise bannerannoncering, som vi mener er relevant og interessant for dig.

Cookies fra tredjepart

Bemærk venligst, at en tredjepart (f.eks. en annonceringspartner) kan gøre brug af cookies, som vi ikke har kontrol over, for at vise målrettede bannerannoncer. Disse cookies vil typisk være cookies, der styrker ydeevnen eller cookies til bannerannoncering eller tracking. Vi kontrollerer ikke cookies fra tredjepart og for flere oplysninger bedes du checke virksomhedens egen cookie-politik eller deres retningslinjer for personoplysninger.

 

Skift browserindstillinger

Du kan ændre dine browserindstillinger for at begrænse hvilken type cookies, der kan sættes. Disse indstillinger findes typisk under ’Funktioner/Indstillinger’ eller noget tilsvarende i din browser. Du kan finde flere oplysninger i din browsers hjælpemenu.

Vær dog opmærksom på, at hvis du ændrer dine indstillinger og blokerer for cookies, kan det betyde, at visse funktioner på tinderbox.dk ikke vil fungere, og du vil ikke kunne drage nytte af alle de funktioner, som tinderbox.dk tilbyder.

 

Yderligere information

Du kan læse mere om cookies på www.allaboutcookies.org eller www.youronlinechoices.eu

 

Datapolitk

1. Introduktion
1.1 Denne fortrolighedserklæring er information til dig, fordi Tinderbox ApS indsamler data om dig; jævnfør GDPR-indtrædelse d. 25. maj 2018.

2. Databehandler
2.1 Tinderbox Entertainment ApS, Studsgade 27, Aarhus C, CVR: 36 06 98 48, er databehandler. Det betyder, at vi er ansvarlige for dine personlige data.

3. Formål med indsamling af personoplysninger og retsgrundlag
3.1 Vi sikrer, at dine personlige oplysninger kun indsamles og behandles i overensstemmelse med følgende formål:

(a) For at kunne levere produkter og / eller tjenester bestilt af dig.
(b) Til at kunne svare på dine spørgsmål eller klager.
(c) For at gøre det muligt for dig at deltage i en konkurrence.
(d) At give dig oplysninger om andre produkter og tjenester, vi tilbyder der ligner dem, som du allerede har bestilt eller spurgt om.
(e) At underrette dog om ændringer i vores tjenester/produkter.
(f) For at hjælpe os med at forbedre vores websites, produkter og tjenester.
(g) At lave profiler – i bekræftende fald konsekvenserne af profilering og logikken bag profilering. De interesser, der hentes med hensyn til profilering er for at få en forståelse af kundernes præferencer for at aktivere Tinderbox Entertainment ApS for at tilpasse annonce (r) og dermed give kunderne mere relevante tilbud på varer og tjenesteydelser.

3.2 Vi beholder dine personlige data i 14 måneder, hvorefter de vil blive slettet.

4. Dine rettigheder
4.1 Hvis du har spørgsmål vedrørende vores behandling af dine personlige data, kan du kontakte os ved at bruge kontaktoplysningerne beskrevet nedenfor i afsnit 6.
4.2 Du kan til enhver tid anmode om adgang til dine personlige oplysninger, og er oplysningerne ukorrekte korrigeres, slettes eller ændres disse ved hjælp af kontaktoplysningerne beskrevet nedenfor i afsnit 6. Du kan også anmode om begrænsning, overførsel af data eller trække dit samtykke tilbage.
4.3 Hvis du har nogen klager over vores behandling af dine personlige data, kan du kontakte Datatilsynet

5. Overførsel af personlige data
5.1 Vi kan videregive personoplysninger til tilknyttede eller søsterselskaber, såvel som professionelle rådgivere i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning.
5.2 Vores medarbejdere, agenter, forretningspartnere, leverandører kan have Adgang til dine personlige data i et begrænset omfang efter behov for at kunne levere en service til os eller for at gøre dem i stand til at handle på vores vegne i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning.
5.3 Vi forbeholder os ret til at bruge eller videregive oplysninger, som det er nødvendigt for at overholde loven, regulering eller juridisk anmodning eller samarbejde med enhver juridisk undersøgelse.

6. Kontaktoplysninger
6.1 Hvis du har nogle spørgsmål om vores datapolitik kan du kontakte os på nedenstående oplysninger:
(a) Tinderbox Entertainment ApS, Studsgade 27, 8000 Aarhus C, CVR: 36 06 98 48
(b) Datatilsynet, Borgergade 28,5, 1300 København K
(c) Mail: datapolitik@tinderbox.dk

Kontakt os

Kontakt os på:

info@tinderbox.dk

eller på

Tlf: +45 70 20 26 22

 

Billetter og billetpriser

Se billetsiden for information om billettyper.

Jeg kan ikke finde min billet. Hvad gør jeg?

Vi oplever hvert år, at nogle af vores gæster ikke kan finde e-mail med den festivalbillet de har købt. Så find din billet inden festivalen går i gang, hvis du ikke vil havne i en kø. Hvis du ikke kan finde e-mailen med din Tinderbox-billet, kan du allerede nu kontakte Ticketmasters kundesupport på ticketmaster.dk eller 70 15 65 65. Alternativt kan du kontakte kundesupport på pladsen fra torsdag kl. 13 for at få din billet udleveret.

 

Kan jeg vise min billet på telefonen?

Ja, du kan godt få scannet din billet på telefonen, så længe skærmen er intakt.

 

Har jeg returret på min billet?

Køb af billetter er ikke omfattet af nogen returret. Du kan derfor ikke få dine penge refunderet. Billetter refunderes kun, hvis festivalen bliver aflyst. 
For spørgsmål om refundering eller ændring af allerede købte billetter, henviser vi til info@tinderbox.dk.

Der tages forbehold for eventuelle ændringer i musikprogrammet.

 

Kan jeg forære min billet væk, selvom mit navn står på den?

Det er altid køberens navn, der står på billetten. Billetten vil dog stadig være gyldig, selvom du f.eks. giver den i gave. Du skal dog altid kunne bekræfte din relation til billetkøberen ved indgangen til festivalen.

OBS: Dette gælder kun købte billetter via vores officielle billetudbyder Ticketmaster.

 

Kan jeg købe min billet fra tredjepart?

Vi vil på det kraftigste fraråde, at man bruger sortbørssider som Viagogo, der bevidst sælger billetter til overpris.

Når man køber en billet af en man ikke kender, kan denne i teorien være falsk eller kopieret, hvorfor stregkoden ikke vil virke i indgangen. Man vil derfor blive afvist, og dette kan Tinderbox ikke tage ansvaret for. Vi kan derfor heller ikke verificere eller på anden måde tage stilling til billetter som er købt uofficielt.

 

Kan jeg overdrage min billet til en anden?

Hvis du, på en sikker måde, vil overdrage din billet til anden, kan du tage kontakt til Ticketmaster. Du kan læse mere her.

VIP

Med en VIP billet får du adgang til et eksklusivt VIP område med egen bar og VIP restaurant, samt adgang til den eksklusive VIP terrasse på 1. etage, der giver perfekt udsyn til de to store scener og til at nyde festivalens absolut bedste udsigt.

Ved spørgsmål eller køb kontakt Eva Pasgaard på eva@downthedrain.dk eller telefon +45 ‭92 15 29 87

AUDIO & FOTO

Det er ikke tilladt at medbringe båndoptagere, videokamera, spejlreflekskameraer samt professionelt fotoudstyr. Lydfilm og videooptagelse er ikke tilladt. Dog må du gerne medbringe små digitale videokameraer (lommestørrelse) og mobiltelefoner på pladsen uden forudgående tilladelse.

til og fra tinderbox
Parkering af bil

På Tinderbox 2019 vil det være muligt at købe 2 forskellige typer parkeringsbilletter – en endagsbillet eller én billet til alle tre dage på nedenstående to pladser.

Dyrskuepladsen
Adresse: Indkørsel ved Østergårds Allé, kryds Carl Baggers Allé og derefter til højre.

Fyens Væddeløbsbane
Adresse: Prins Haralds Alle 51B, 5250 Odense SV

Køber man en parkeringsbillet til én dag, skal bilen være afhentet inden kl. 03.00 den pågældende nat.
Køber man en parkeringsbillet til alle tre dage, skal bilen være afhentet senest søndag d. 30. juni kl. 12.00. Har du en parkeringsbillet til alle tre dage, kan du køre til og fra parkeringspladsen under festivalen.

Find vej til Tinderbox

Odense Rundt gør det nemt at finde vej til Tinderbox. Brug navigationslinket her eller hent Odense Rundt app’en her

sikkerhed
Sikkerhedsvagter

Vagterne er vores øverste myndighed på pladsen – sker der noget, eller er der nogen, der har akut brug for hjælp, bedes du henvende dig hurtigst muligt til vores sikkerhedspersonale.

Regler på pladsen

Det er strengt forbudt at:
– Blokere nødudgange og passager
– Skubbe og mase, specielt foran scenerne
– Crowdsurfe
– Stage dive
– Kaste med øl og andre objekter

Enhver overtrædelse af ovenstående vil medføre øjeblikkelig bortvisning

DYR
Det er ikke tilladt at medbringe dyr på koncertpladsen.

MAD OG DRIKKE
Det er ikke tilladt at medbringe mad og drikkevarer på pladsen. Der vil være et stort udvalg af mad og drikke i pladsens barer og boder, samt vandposter placeret rundt på festivalpladsen.

FOTO & VIDEO
Det er ikke tilladt at medbringe båndoptagere, videokamera eller professionelt fotokamera. Lyd- og videooptagelse er ikke tilladt. Kun små digitale videokameraer (lommestørrelse) og mobiltelefoner er tilladt på pladsen. Spejlreflekskameraer er ikke tilladt. Hvis du skal fotografere for et medie, er du velkommen til at søge om akkreditering. Vi tillader ikke større/professionelle kameraer til privatpersoner på grund af restriktioner fra de internationale artister, ligesom det er forstyrrende for vores publikum med for mange kameraer under koncerterne.
Det er ikke tilladt at medbringe selfiestænger af metal.

GRILL & BRUG AF ÅBEN ILD
Der må ikke medbringes grill eller lignende på koncertområdet. Brug af åben ild er ikke tilladt.

NARKOTIKA
Der er nultolerance over for narkotika af enhver art. Handel med og besiddelse af narkotika medfører omgående bortvisning samt politianmeldelse.

PARAPLYER
Af sikkerhedsmæssige årsager er det ikke tilladt at medbringe paraplyer.

STOLE, TELTE M.M.
Opsætning af telte, borde, stole og pavilloner er ikke tilladt af sikkerhedsmæssige årsager, ligesom det ej heller er tilladt at medbringe flag, vimpler, bannere og lign. Der vil være siddepladser at finde på pladsen.

Hvis du er gravid eller har særlige behov opfordrer vi til at tage et tæppe eller liggeunderlag med.

VÅBEN
Det er ikke tilladt at medbringe nogen form for våben på pladsen. Overtrædelse af dette vil medføre omgående bortvisning samt politianmeldelse.

SPRAYFLASKER OG SOLCREME
Gæster og frivillige må ikke medbringe spraydåser og flasker under tryk, samt beholder med brandbare væsker på pladsen. Parfume og solcreme på spray (uden tryk), på tube eller med pumpe må godt medbringes på pladsen.

Førstehjælp

Der er et veluddannet førstehjælpskorps til stede under hele arrangementet.

handicappede
Handicaptoiletter

Der er handicaptoiletter på pladsen. Toiletterne er aflåste og åbnes af en frivillig, så det sikres, at kun handicappede og folk med tilladelse og særlige behov benytter disse.

Ved fremvisning af medlemskort til udvalgte foreninger, eksempelvis Colitis Crohn, er det muligt at springe køen over. Kortet fremvises til de frivillige i toiletområdet, som vil guide dig foran i en eventuel kø. Kortet kan også bruges ved alle handicaptoiletterne.

Handicapbillet

Kørestolsbrugere eller handicappede, som kan fremvise gyldigt ledsagerkort fra Danske Handicaporganisationers Brugerservice, kan gratis medtage én ledsager.  Som handicappet køber man en billet til sig selv via Ticketmaster og henvender sig herefter til Tinderbox på mail: info@tinderbox.dk vedr. armbånd til sin ledsager.  Under Tinderbox henvender man sig sammen med sin ledsager ved Informationen ved indgangen, hvor begge vil få udleveret armbånd.

Bemærk: har man købt en partoutbillet, vil ledsageren få udleveret et nyt éndagsarmbånd hver dag.

Kørestolsbrugere

Der vil være særskilte podier til kørestolsbrugere og handicaptoiletter på pladsen.

tid og sted
Hvor er tinderbox?

Tinderbox foregår i Tusindårsskoven i Odense. Indgang fra Falen, ved krydset Kløvermosevej/Falen.

Hvornår er Tinderbox?

Tinderbox 2019 finder sted fra torsdag d. 27. juni til og med lørdag d. 29. juni 2019.

mad & drikke
Allergi og særlige behov

Det vil være muligt at købe både vegansk og glutenfri mad på pladsen. Hold dig informeret på Tinderbox app’en, der op til festivalen vil være opdateret med information om madboderne og deres udvalg.

Hvis du har småbørn og har brug for at medbringe babymos eller lignende er det også tilladt.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os på info@tinderbox.dk

Må jeg medbringe mad og drikkevarer?

Det er ikke tilladt at medbringe eget mad og drikke på festivalpladsen.

overnatning
Alternativer

Vi henviser til følgende alternative overnatningsmuligheder:

www.airbnb.dk
www.couchsurfing.com
www.blommenslyst-camping.dk – tlf. 6596 7641
www.camping-odense.dk – tlf. 6611 4702
Bolbro Bed and Breakfast – tlf. 4031 8155
Tietgen Konferencecenter – tlf. 6545 2002 / mail: mafr@tietgen.dk
Dalum Landbrugsskole – tlf. 6313 2711
Midtfyns Ferieby – tlf. 6262 2151
Qstay – tlf. 4045 3360

Hoteller

Der er en række hoteller og hostels i og omkring Odense. Nedenstående er kun et udpluk:
www.scandichotels.dk – tlf +45 6617 6666
www.radissonblu.com – tlf +45 6614 7800
www.domir.dk – tlf +45 6612 1427
www.cabinn.dk – tlf +45 6314 5700
www.ydes.dk – tlf +45 6612 1131
Best Western Hotel Odense – tlf +45 6556 0100
Hotel Windsor – tlf +45 6612 0652
First Hotel Grand – tlf +45 6611 7171
www.cityhostel.dk – tlf +45 6311 0425
www.danhostelodense.dk – tlf +45 6613 0425
Frederik d. VI’s Hotel – tlf +45 6594 1313
www.vissenbjergstorkro.dk – tlf. +45 6447 3880

Se flere overnatningsmuligheder på www.visit-odense.dk

 

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til os!

info@tinderbox.dk

WHERE WORDS FAIL, MUSIC SPEAKS

Følg os

loading social feed
Tinderbox

Tilmeld dig nyhedsbrevet