This browser is currently not supported. Please use a browser like Google Chrome
X

faq

godt at vide
Handicaptoiletter
Der er handicaptoiletter på pladsen. Toiletterne er aflåst og åbnes af en frivillig, så det sikres, at kun handicappede og folk med tilladelse og særlige behov benytter disse.

Ved fremvisning af medlemskort til udvalgte foreninger, eksempelvis Colitis Crohn, er det muligt at springe køen over. Kortet fremvises til de frivillige i toiletområdet, som vil guide dig foran i en eventuel kø. Kortet kan også bruges ved alle handicaptoiletterne.
Handicapbillet

Som handicappet med behov for ledsager, købes en handicapbillet ved Billetlugen på telefon +45 70 263 267. Billetten giver adgang til festivalpladsen inklusiv en ledsager.

Hittegods

Har du mistet noget på Tinderbox, som bliver indleveret til hittegods, så skal vi nok gøre alt for at passe godt på det.

Under Tinderbox skal alt hittegods indleveres/afhentes i Informationen placeret foran hovedindgangen. Umiddelbart efter festivalen kan hittegods findes ved ProduktionsCheck-In som kan findes HER. Her kan det hentes indtil tirsdag d. 3. juli kl. ca. 12:00.

Efter d. 3. juli ryger det hele til Fyns Politis Hittegodskontor i Odense. Alt i form af beklædning udleveres, efter tirsdag d. 10. juli, til almennyttige eller velgørende formål.

Praktikant på Tinderbox

Vi søger skarpe praktikanter to gange om året – til foråret og til efteråret. Vi rekrutterer praktikanter til vores marketing og vores frivillighedsafdeling.

Praktisk info:
* Forårsperiode: Februar – juli
* Efterårsperiode: September – december
* Du skal være i gang med en videregående uddannelse
* Tid: Det er 30 timer om ugen
* Ulønnet, men med betalt frokostordning
* Sted: Aarhus C

Børn & unge

Børn og unge er meget velkomne på Tinderbox, og er man under 12 år, er det gratis at komme ind ifølge med en betalende voksen.

Der findes ikke særlige børne-/ungdomsbilletter, så er man fyldt 12 år, skal man købe en billet.

Af sikkerhedsmæssige årsager skal børn og unge under 15 år være ifølge med en voksen, og vi anbefaler ikke at have børn med på festivalen efter kl 20.00.

Kontakt os

Kontakt os på:

info@tinderbox.dk

eller på

Tlf: +45 70 20 26 22

 

Mobilopladning

Hos Volt kan du få udleveret en lommevenlig mobiloplader som giver dig mulighed for, at lade telefonen op imens du nyder festivalen – og når opladeren er tom, kan denne nemt ombyttes til en fuldt opladt enhed i Volt-boden. Med Volt-opladeren er både micro-usb og Lightning kabel inkluderet.

Lige nu kan du forudbestille din Volt-oplader til kampagnepris her

Du har derudover mulighed for at få lidt strøm på din mobil i Frivillig Baren, hvor vi har lavet en lille oplader-station. Alt du skal gøre er selv at medbringe et opladerstik. Opladningen er på eget ansvar.

Partnere

Hovedsponsor

 

Øvrige partnere

Kort over pladsen

Du kan finde kortet over pladsen, med relevante oplysninger for frivillige her

Persondatapolitik

tid og sted
Hvor er tinderbox?

Tinderbox foregår i Tusindårsskoven i Odense. Indgang fra Falen, ved krydset Kløvermosevej/Falen.

Hvornår er Tinderbox?

Tinderbox 2018 finder sted fra torsdag d. 28. juni til og med lørdag d. 30. juni 2018.

mad & drikke
Må jeg medbringe mad og drikkevarer?

Det er ikke tilladt at medbringe eget mad og drikke på festivalpladsen.

Allergi og særlige behov

Hvis man af helbredsmæssige årsager ikke må indtage maden, der tilbydes på pladsen, skal der foreligge dokumentation herpå i form af lægeerklæring, som skal forevises vagterne ved indgangen. Det vil være muligt at købe både vegansk og glutenfri mad på pladsen. Hold dig informeret på Tinderbox app’en, der op til festivalen vil være opdateret med information om madboderne og deres udvalg.

Hvis du har småbørn og har brug for at medbringe babymos eller lignende er det også tilladt.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os på info@tinderbox.dk og beskriv dine behov, så finder vi en løsning!

Frivillighed
TILMELDING

Du kan tilmelde dig som frivillig på Tinderbox 2018 via ruby.tinderbox.dk

 

For at være frivillig på Tinderbox skal du:

– være fyldt 18 år inden d. 1. juni 2018

– kunne indtaste et dansk CPR-nummer eller et pasnummer

– have en gyldig arbejds-/opholdstilladelse, såfremt du ikke er statsborger i EU/EØS, Schweiz eller Norden

– kunne uploade et vellignende billede af dig selv

 

Som frivillig på Tinderbox får du:

– Armbånd til alle tre dage på Tinderbox 2018

– Adgang til vores frivilligområde, Volunteer Hub, med reducerede priser i baren

– Gratis kaffe/te når du er på vagt

– Mad når du er på vagt

– T-shirt og vandflaske

 

Vi forbeholder os retten til at screene alle de tilmeldinger, vi modtager.

 

Like vores Facebookside for frivillige for løbende opdateringer.

 

Vi glæder os til at se dig i Tusindårsskoven!

Spørgsmål vedr. frivillighed

SPØRGSMÅL VEDR. DIT TEAM, OPGAVER, VAGTER M.M.?

Er du allerede tilmeldt som frivillig og har du spørgsmål, der vedrører dit team i RUBY, dine opgaver, vagtplan, vagter sammen med en ven m.m., skal du kontakte din frivilligkoordinator/teamleder.

Du finder kontaktoplysninger på din teamleder/frivilligkoordinator under ”mine teams” i RUBY.

TEKNISKE PROBLEMER MED RUBY?

Hvis du oplever tekniske problemer med vores tilmeldingsystem RUBY såsom problemer med betaling, fejl i tilmeldingsprocessen m.m., kan du kontakte vores support på ruby@tinderbox.dk med screenshot af det problem, du oplever samt en forklaring.

Så forsøger vi at løse dit problem hurtigst muligt.

GENERELLE SPØRGSMÅL?

Har du spørgsmål til det at være frivillig eller andre generelle forespørgsler, kan du kontakte os på frivillig@tinderbox.dk

Vær opmærksom på, at det kun er din teamleder/frivilligkoordinator, der kan svare på specifikke spørgsmål ang. opgaver m.m.

DEPOSITUM

Inden du kan tilmelde dig som frivillig på Tinderbox, skal du indbetale et depositum på kr. 300. Bemærk, at de 300 kr. blot er et depositum. Det vil sige, at du selvfølgelig får hele dit depositum retur, så længe du dukker op til dine vagter samt overholder Tinderbox’ yderligere Regler og Vilkår.

 

Hvorfor skal jeg indbetale et depositum?

Desværre oplever vi, at frivillige bliver væk fra deres vagter, selvom de via deres tilmelding har indvilliget i at hjælpe Tinderbox mod fuld adgang til festivalen samt andre fordele som frivillig. Deres udeblivelse går i høj grad udover de frivillige på teamet, som er mødt op som lovet. Derudover bruger vi meget tid på at skaffe nye medarbejdere til de opgaver, hvor vi pludselig ikke kan stille med det lovede antal personer. Vi håber, at et depositum kan være med til at afhjælpe disse problemer og gøre det at være frivillig til en helt igennem god oplevelse for alle.

 

Hvornår får jeg depositummet tilbage?
Dukker du op på alle dine vagter, udfører det lovede arbejde samt overholder vores Regler og Vilkår, får du selvfølgelig hele dit depositum retur. Du kan forvente at modtage dine penge senest en måned efter afviklingen af Tinderbox.

OBS! Tilbagebetaling sker til samme betalingskort, som er anvendt ved indbetaling. Hvis du i mellemtiden har fået nyt betalingskort, kan tilbagebetalingen derfor ikke ske automatisk. Du bedes i dette tilfælde sende dine kontooplysninger til ruby@tinderbox.dk hurtigst muligt

Hvordan kan jeg risikere at miste mit depositum?

Melder du afbud efter din afbudsdeadline, mister du dit depositum. Dette er uanset årsag til afbuddet. Læs Regler og Vilkår og/eller se punktet Afbudsdeadlines.

Dukker du ikke op til dine vagter, og/eller bryder du Tinderbox’ generelle Regler og Vilkår på anden vis, vil du miste dit depositum. Du vil ligeledes risikere at modtage et gebyr på kr. 2.700 samt miste muligheden for at være frivillig på Tinderbox igen.

 

Mister jeg mit depositum, hvis jeg melder afbud inden afbudsdeadline?

Nej, du får dit fulde depositum retur, hvis du overholder din afbudsdeadline. Din afbudsdeadline afhænger af, hvornår du ligger din indsats som frivillig. Du kan se, hvornår du senest skal melde afbud under Afbudsdeadlines.

 

Hvordan indbetaler jeg depositummet?

Du vil helt automatisk blive bedt om at indbetale depositum, når du tilmelder dig som frivillig via RUBY.

Du kan betale med alle almindelige betalingskort, undtaget betalingskort som kun er dankort.

Scenarier

Jeg udfører mit frivillige arbejde som aftalt?

-Du får alle 300 kr. tilbage efter festivalen

 

Jeg melder fra inden afbudsdeadline?

-Du får alle 300 kr. tilbage – uanset årsag til din framelding.

 

Jeg melder fra inden festivalen, men efter min afbudsdeadline?

-Du mister dit depositum på 300 kr. – uanset årsag.

 

Jeg bliver forhindret i at møde op til min vagt på dagen og kontakter min koordinator. Herefter sender jeg et billede af mit afklippede armbånd?

-Du mister dit depositum på 300 kr. og kan ligeledes risikere et gebyr på 2.700 kr. samt blacklisting som frivillig.

 

Jeg bliver forhindret i at møde op til min vagt på dagen og kontakter min koordinator, men jeg sender ikke et billede af mit afklippede armbånd?

-Du mister dit depositum, bliver opkrævet et gebyr på 2.700 kr. og bliver blacklistet som frivillig.

 

Jeg møder ikke op til min vagt eller går fra en vagt uden tilladelse?

-Du mister dit depositum, bliver opkrævet et gebyr på 2.700 kr. samt bliver blacklistet som frivillig

 

Jeg dukker fuld op på min vagt og/eller drikker alkohol under min vagt?

-Du mister dit depositum, bliver opkrævet et gebyr på 2.700 kr. og bliver blacklistet som frivillig

 

Jeg bryder på anden vis en eller flere af Tinderbox’ Regler & Vilkår, som jeg har læst?

-Du mister dit depositum, bliver opkrævet et gebyr på 2.700 kr. og bliver blacklistet som frivillig

 

Jeg bryder på anden vis en eller flere af Tinderbox’ Regler & Vilkår, som jeg ikke har læst?

-Du er forpligtet til at orientere dig om alle regler og vilkår for at være frivillig. Du mister derfor dit depositum, bliver opkrævet et gebyr på 2.700 kr. og bliver blacklistet som frivillig

 

REGLER & VILKÅR

Tinderbox’ regler understøtter de almindelige regler for god opførsel i samfundet. Efterkom altid henvisninger fra sikkerhedspersonalet – de er der for at passe på os alle sammen og sikre, at vi alle får en fantastisk Tinderbox.

I tilfælde af, at nedenstående Regler & Vilkår samt de almindelige etiske regler i vores samfund overskrides eller misligholdes, forbeholder vi os retten til at blackliste dig, klippe/blokere dit armbånd, beholde dit depositum og/eller opkræve et gebyr.

ALDER – Jeg lover…

at jeg er fyldt 18 år inden d. 1. juni 2018

INDSATSTIMER OG VAGTER – Jeg er indforstået med,

at hvis min indsats ligger før og/eller efter Tinderbox, så svarer den til minimum 24 timer

at hvis min indsats ligger under Tinderbox , så svarer den til minimum 16 timer

at mine timer højst sandsynligt fordeles over mere end en dag, hvis ikke andet bliver nævnt.

at jeg skal godkende min vagtplan inden d. 15. juni, hvis jeg ikke godkender min vagtplan inden d. 15. juni har Tinderbox ret til at afmelde og blackliste mig som frivillig. Du godkender dine vagter under ‘mine vagter’.

at såfremt min teamleder har aktiveret vagtbytte, er evt. vagtbytte på eget initiativ og ansvar.

ARBEJDSTØJ – Jeg er indforstået med,

at jeg under alle mine vagter på Tinderbox bærer min frivillig T-shirt.

at jeg ikke bærer min frivillig T-shirt, når jeg har fri under Tinderbox.

AFBUD, FREMMØDE & KONTAKT – Jeg er indforstået med,

at afbudsfristen er senest d. 1. juni 2018 for mig, som har indsatsperiode før og/eller efter Tinderbox. Herefter er min tilmelding som frivillig bindende, og jeg vil miste mit depositum på kr. 300, hvis jeg melder afbud efterfølgende.

at afbudsfristen er senest d. 15. juni 2018 for mig, som har indsatsperiode under Tinderbox. Herefter er min tilmelding som frivillig bindende, og jeg vil miste mit depositum på kr. 300, hvis jeg melder afbud efterfølgende.

at jeg ikke må udeblive fra en vagt uden at have meldt afbud til min frivilligkoordinator og/eller teamleder. Dette skal foregå telefonisk, hvis der er under to døgn til min vagt.

at jeg altid skal møde minimum 15 minutter før min vagt starter. Det er mit eget ansvar at møde til tiden.

at jeg ved akut sygdom og/eller uforudsigelige hændelser giver besked til min frivilligkoordinator og/eller teamleder hurtigst muligt. Dette skal foregå telefonisk.

at Tinderbox i særlige tilfælde kan kræve fremvisning af en lægeerklæring. Denne vil være for eget udlæg, som bliver refunderet af Tinderbox.

DEPOSITUM, GEBYR & BLACKLISTING – Jeg er indforstået med,

at jeg, inden jeg kan tilmelde mig som frivillig på Tinderbox, indbetaler et depositum på kr. 300. Det fulde depositum får jeg retur efter endt festival, såfremt jeg møder op til mine vagter og overholder yderligere Regler & Vilkår.

at jeg i tilfælde af afbud efter min afbudsdeadline mister mit depositum på kr. 300 – dette gælder uanset årsag til afbud.

at jeg i tilfælde af udeblivelse eller andet brud på Tinderbox’ Regler & Vilkår både mister mit depositum på kr. 300 samt risikerer at blive opkrævet et gebyr på kr. 2.700 samt blive blacklistet som frivillig på Tinderbox i 3 år.

at hvis jeg melder afbud som frivillig, men allerede har modtaget mit armbånd, skal jeg sende et billede af armbåndet afklippet til min frivilligkoordinator/teamleder som dokumentation. Overholder jeg ikke dette, har Tinderbox ret til, udover at beholde mit depositum, at opkræve et gebyr på kr. 2.700. 

Du kan læse mere om depositum, gebyr og blacklisting her

EUFORISERENDE STOFFER, ALKOHOL OG VOLD – Jeg er indforstået med,

at brugen af og handel med euforiserende stoffer er forbudt. Oplever jeg brug eller handel, skal jeg hurtigst muligt kontakte enten min frivilligkoordinator, teamleder eller sikkerhedspersonalet på pladsen.

at jeg ikke må møde beruset ind på min vagt, ligesom det heller ikke er tilladt at drikke alkohol under min vagt.

at det ikke er tilladt at forære noget væk fra en bod/bar eller andet på Tinderbox. Gratis udskænkning eller udlevering af mad- eller drikkevarer samt snyd med byttepenge vil blive opfattet som tyveri, som bliver meldt til politiet.

at det ikke er tilladt at medbringe egne drikkevarer. Hverken dem med eller uden alkohol. Dette gælder også vand, som man kan hente i vandposter på pladsen i sin udleverede drikkedunk.

at slåskampe, trusler og lignende ikke accepteres på Tinderbox.

VÆRDIGENSTANDE – Jeg er indforstået med,

at det er mit eget ansvar, hvis jeg tager værdigenstande med på Tinderbox.

Alle frivillige på Tinderbox er forsikret via den lovpligtige arbejdsskadeforsikring. Denne dækker personskade, men ikke private ting. Tager du for eksempel din computer eller mobil med på Tinderbox, er det dit eget ansvar.

PRESSE OG ARTISTER – Jeg er indforstået med,

at det ikke er tilladt at medbringe båndoptagere, videokamera, spejlreflekskameraer samt professionelt fotoudstyr uden forudgående tilladelse. Dog må du gerne medbringe små digitale videokameraer (lommestørrelse) og mobiltelefoner.

at det er forbudt at tage billeder af artisterne, bede om en autograf eller på anden måde kontakte dem. Respekter artisternes privatliv.

at al kommunikation med pressen foregår gennem ledelsen. Derfor må jeg ikke udtale mig til pressen om Tinderbox eller på vegne af Tinderbox. Jeg kan henvise til ”Press Zone” beliggende backstage.

FOTOGRAFERING – Jeg er indforstået med,

at Tinderbox har fotografer på pladsen som tager billeder af gæster frivillige, til formål at offentliggøre billederne både på tinderbox.dk, Tinderbox og Frivillig på Tinderbox Facebook og instagram siderne. Jeg har som frivillig mulighed for at give samtykke til at Tinderbox må benytte billederne på nævnte sider i forbindelse med min tilmelding som frivillig. Jeg har yderligere mulighed for at melde billeder hvor jeg er identificerbar til frivillig@tinderbox.dk for at få dem slettet hvis jeg ønsker det.

AFBUDSDEADLINES

Vi har to forskellige afbudsdeadlines – afhængig af, hvornår du skal ligge din indsats som frivillig på Tinderbox (før/efter eller under). Vær opmærksom på, at din tilmelding er bindende efter denne dato, og du vil derfor miste dit depositum ved senere afbud.

Noter dig, hvilken af nedenstående deadlines du skal forholde dig til:

Frivillige med før/efter vagter (indsatsperiode før/efter Tinderbox): Sidste frist for afbud er fredag d. 1. juni 2018.

Frivillige med under-vagter (indsatsperiode under Tinderbox): Sidste frist for afbud er fredag d. 15. juni 2018.

 

Herefter gælder vores Regler & Vilkår med henblik på overskridelse af afbudsdeadline.

RUBY

Hvad er RUBY?

RUBY er navnet på vores medarbejderportal, hvor alle frivillige registrerer sig for at være med på Tinderbox.

Det er i RUBY, du tilmelder dig, ser hvilke opgaver vi tilbyder, får viden om dit team, din vagtplan, din kontaktperson og meget mere.

Det er ligeledes i RUBY, at du kan downloade dit Access Pass til Tinderbox, når dette frigives.

Du kan finde RUBY her

 

Hjælp, jeg kan ikke komme videre i min tilmelding på RUBY!?

Dit problem ligger højst sandsynligt i enten dine cookies, eller dit valg af browser.
Først, skal du prøve at lukke browseren helt ned, altså ALLE fanerne, og prøve igen.
Hvis det ikke virker skal du forsøge at bruge en anden browser.

Hvis du stadig oplever problemer, skal du være velkommen til at kontakte os på ruby@tinderbox.dk, gerne med et screenshot af hele din skærm når du oplever problemet.

 

Jeg mangler en bekræftelsesmail fra RUBY

Inden du kan gennemføre din tilmelding, skal du bekræfte din mailadresse. Når du opretter dig som frivillig, er din mailadresse det aller første, du skal registrere. Herefter vil du få en mail med et link, som du skal klikke på for at færdiggøre registreringen. Når du klikker på linket, kan du gå videre.

Modtager du ikke denne mail, så skal du tjekke om:

den er landet i din spam indbakke

din mailadresse er indtastet forkert

Er dette ikke tilfældet, kan du kontakte vores support på ruby@tinderbox.dk  

 

Jeg kan ikke logge ind i RUBY

Er du ikke tilmeldt TB18 endnu, skal du tilmelde dig her

Er du allerede tilmeldt, og skal logge ind igen, skal du logge ind her

Er det fordi, du har glemt dit password, så kan du blot klikke på “glemt dit password?” og oprette et nyt.

Ellers er du velkommen til at lave en udførlig beskrivelse af, hvordan du oplever fejlen – du må hellere end gerne inkludere screenshot. Send beskrivelse samt dit brugernavn/e-mailadresse til vores support på ruby@tinderbox.dk, som derefter vil forsøge at hjælpe dig hurtigst muligt.

 

Valg af team under min tilmelding i RUBY

Når du tilmelder dig som frivillig på Tinderbox, skal du vælge det team, du har lyst til at være en del af. Du vælger ud fra den liste, du får frem i RUBY. Listen er baseret på den/de indsatsperiode(r), du har valgt i din tilmelding.

HUSK: Alle vores teams er defineret ud fra indsatsperioderne. Det betyder, at du først kan se, hvilke teams du kan vælge, når du har valgt indsatsperiode(rne).

Hvis dit ønskede team ikke kommer frem på listen, kan det skyldes:

1: Teamet matcher ikke den/de indsatsperiode(r), du har valgt.
– Gå tilbage og vælg en anden indsatsperiode.

2: Teamet eksisterer ikke længere på Tinderbox eller er blevet lavet om til noget andet.
– Vælg et andet team.

3: Teamet er allerede fyldt.
– Vælg et andet team.

 

FRAMELD  

Indtil d. 1. juni kan du selv framelde dig via din profil i RUBY. Vær opmærksom på, at hvis du framelder dig via din profil, bliver du frameldt helt som frivillig og kan derfor ikke oprette en ny profil, skifte team eller lignende.

Hvis du ønsker at framelde dig helt som frivillig: Log ind i RUBY, klik på dit navn øverst til højre, klik på “profil” og klik på den røde “frameld”-knap under dit profilbillede. 

OBS!! Du skal kun framelde dig, hvis du ønsker at framelde dig helt som frivillig – ikke hvis du blot ønsker at skifte team eller lignende. 

TILMELDT DET FORKERTE TEAM

Hvis du har tilmeldt dig et forkert team, skal du tage kontakt til din frivilligkoordinator/teamleder, som kan hjælpe dig med at blive flyttet. Du finder kontaktoplysninger på din frivilligkoordinator/teamleder under “mine teams” i RUBY.

OBS!! Du skal IKKE framelde dig, hvis du ønsker et andet team.

INDSATSPERIODER & TIMEANTAL

En indsatsperiode er den periode du kan/vil hjælpe Tinderbox.

Du kan vælge mellem forskellige indsatsperioder, når du tilmelder dig som frivillig. Du skal minimum vælge én indsatsperiode, men hvis du vælger flere indsatsperioder, har større chance og flere muligheder for at komme på et team.

Alle vores teams/opgaver er defineret ud fra indsatsperioderne. Det betyder, at du først kan se, hvilke teams du kan vælge efter dit valg af indsatsperiode(r).

 

 

Før/Efter TB – ca. 24 timers indsats:

I denne indsatsperiode bliver ens vagter som oftest delt op på den måde at man får en vagt i opbyg (primo juni til og med åbning af dørene torsdag d. 28. juni 2018), og en vagt i nedpak (fra og med natten til søndag d. 1. juli til og med onsdag d. 4. juli). Det er ikke alle teams, som udbyder denne indsatsperiode.

 

Under TB – ca. 16 timers indsats:

Det er her det hele sker, og hvor du er med til at afvikle Tinderbox og sørge for, at vores gæster får den bedste oplevelse. Indsatsperioden ligger fra og med torsdag d. 28. juni til og med lørdag d. 30. juni 2018.

 

 

OBS!!

– Vi gør alt for at overholde de angivne timeantal, men uventede situationer er en del af opskriften når man skal skabe en festival for mange tusinde mennesker. Der kan derfor opstå mindre udsving, der i værste fald kan betyde, at vi spørger dig, om du vil blive lidt længere på din vagt for at hjælpe os. .

– Fordelingen af dine indsatstimer pr. vagt defineres af din frivilligkoordinator/teamleder. Forvent, at dine indsatstimer vil blive fordelt på mere end én sammenhængende vagt uanset indsatsperiode, med mindre andet er defineret eller aftalt med din frivilligkoordinator/teamleder.

 

VAGTER

Vagter sammen med en ven

Du har mulighed for at notere navnet på den/dem, du gerne vil arbejde sammen med under din tilmelding. For at I kan arbejde sammen, kræver det selvfølgelig, at I vælger det samme team.

Vi kan ikke garantere, at alle får deres ønsker opfyldte. Vi beder jer respektere, at vi arbejder med et rigtig stort puslespil, hvor vi umuligt kan tage hensyn til alle, men vi gør altid det bedste, vi kan.

 

Vagtplaner

Vagtplanerne bliver lavet af din frivilligkoordinator/teamleder, som du kan se under dit team i RUBY.

Du kan se din vagtplan inde i RUBY, og vi bestræber os på, at den ligger klar primo maj.

OBS!!

Du skal godkende din vagtplan i RUBY hurtigst muligt og inden d. 1. juni, så vi ved, at du har set den. Dette gør du under ‘Mine vagter’.

Ved mangel på godkendelse forbeholder vi os retten til at afmelde og blackliste dig. 

 

Vagtbytte

Har du behov for at bytte en vagt, vil der være mulighed for dette i ‘vagtbytte’ i RUBY.

Det er din frivilligkoordinator/teamleder, som bestemmer, hvorvidt de forskellige teams har adgang til denne mulighed. Kontakt din frivilligkoordinator/teamleder vedrørende spørgsmål om vagtbytte.

PLADSGARANTI & VENTELISTE

Pladsgaranti

Hvis du i din tilmelding vælger et team, hvor der er ledige pladser, er du sikret en plads som frivillig på Tinderbox 2018 – medmindre der på et senere tidspunkt sker brud på vores Regler & Vilkår.

Du modtager en mail umiddelbart efter, du har gennemført din tilmelding (hvis denne er gennemført korrekt), som bekræfter, at du nu er sikret en plads som frivillig på Tinderbox 2018.

Har du kun haft mulighed for at tilmelde dig vores venteliste, er du ikke garanteret en plads, før du hører nærmere fra os.

 

Venteliste

Er alle vores teams fyldt op, får du mulighed for at tilmelde dig vores venteliste. Denne er en generel liste og anses som én stor pulje.

Du er ikke sikret en plads som frivillig på Tinderbox 2018 ved at være på vores venteliste.

Du får heller ikke selv mulighed for at have indflydelse på, hvilket team du helst vil være en del af. Vi udvælger og fordeler pladser ud fra det opståede behov kombineret med dit valg af indsatsperiode. Det vil sige, at vi ikke udvælger via først-til-mølle princippet. Desto flere valgte indsatsperioder du har, desto større mulighed er der for, at vi kan vælge netop dig.

Hvis vi sætter dig på et team, modtager du en mail herom. Herefter kan du logge ind på RUBY her og se, hvilket team vi har fundet plads til dig på samt kontaktinformation på din frivilligkoordinator/teamleder.

FRIVILLIG I BAR

Barerne på Tinderbox bliver besat af  forskellige studieforeninger/barer i Odense.

Derfor skal man rette henvendelse til de pågældende foreninger/barer, hvis man ønsker at være frivillig i en bar til Tinderbox.

Herunder følger en liste over studieforeninger/barer som har bar på Tinderbox:

Slagteriet

Syddanske Studerende

Studenterhuset Odense (har også i magicbox)

Musikhuset Posten

BeerBox

Lambda

Medicin og biomek revyen

ACCESS PASS & CHECK IN

Access Pass

Vi frigiver dit Access Pass til Tinderbox primo juni. Du finder det til download inde i RUBY under din profil. Vi bytter dit Access Pass til et partout armbånd for frivillige på Tinderbox, som giver dig adgang til pladsen alle festivaldagene.

 

 

Check In

Check In for frivillige er i 2018 flyttet til Falen 177, som er lokaliseret lige en vej længere ude end passagen op til hovedindgangen. Følg skiltene. På dit Access Pass findes også et kort, hvor Check In er markeret.

 

Frivillig check-in åbner mandag d. 18. juni.

Åbningstider:

19. juni – 26. juni : 08:00 – 20:00

27. juni – 28. juni : 08:00 – 22:00

29. juni : 09:00 – 20:00

30. juni : 09:00 – middag

OBS!!

Når du møder op på din vagt, skal du have tjekket ind og hentet dit armbånd! Sørg derfor for at få tjekket ind i god tid inden din vagt.

 

Hvornår skal man bruge hvilken indgang?

For at sikre, at i frivillige kan komme hurtigt og nemt ind på pladsen, når i skal arbejde under festivalen, skal i benytte ’VOLUNTEER HUB’ som indgang til alle frivillige på vagt.

Det er derfor også kun frivillige på vagt, som kan benytte ’VOLUNTEER HUB’ som indgang til pladsen. Resten af tiden skal man benytte ’MAIN ENTRANCE’ (derefter kan man gå ind i Volunteer hub og købe en billigere øl).

’VOLUNTEER HUB’ ligger til højre for ’MAIN ENTRANCE’, som er lige frem når man kommer fra Falen.

’CHECK IN AREA’, hvor i skal tjekke ind første gang i møder på vagt, ligger modsat ’VOLUNTEER HUB’ til venstre for ’MAIN ENTRANCE’

KORT OVER PLADSEN

Du kan finde kortet over pladsen, med relevante oplysninger for frivillige her

MAD & DRIKKE

Det er ikke tilladt at medbringe egne drikkevarer. Hverken dem med eller uden alkohol. Læs mere under vores Regler & Vilkår.

Som frivillig på Tinderbox modtager du mad i forbindelse med dine vagter. Dog ikke morgenmad, da det forventes, at du spiser hjemmefra. Du er velkommen til selv at tage mad/snacks med, når du er på vagt. Vi opfordrer dog til, uanset hvornår på dagen dine vagter ligger, at du spiser mad hjemmefra. Man ved aldrig, hvornår den første spisepause er lagt ind.

Vi tager højde for vegetarer i frivillig catering.

Hvis du er veganer og/eller allergiker anbefaler vi dog, at du medbringer mad hjemmefra.

Der er altid gratis vand, kaffe og te i forbindelse med dine vagter.

GARDEROBE

Garderoben for frivillige ligger i forlængelse af publikumsgarderoben tæt på hovedindgangen. Da alle skal have mulighed for at få en jakke og en mindre taske i garderoben, er det ikke muligt at opbevare kufferter, større sportstasker og lignende. Sørg derfor for at opbevare dette, hvor du overnatter.

Der vil være mulighed for garderobe i følgende tidsrum:

Torsdag d. 28. juni fra kl. 10:30 – 03:00

Fredag d. 29. juni fra kl. 10:30 – 03:00

Lørdag d. 30. juni fra kl. 10:30 – 03:00

Du skal hente dine ting i garderoben hver aften/nat inden garderoben lukker, ellers ender det hos Hittegods.

Garderobe for frivillige koster kr. 10 pr. billet.

HITTEGODS

Har du mistet noget på Tinderbox, som bliver indleveret til hittegods, så skal vi nok gøre alt for at passe godt på det.

Under  Tinderbox skal alt hittegods indleveres/afhentes i Informationen placeret foran hovedindgangenHer kan det hentes indtil tirsdag d. 3. juli kl. ca. 12:00.

Efter d. 3. juli ryger det hele til Fyns Politis Hittegodskontor i Odense. Alt i form af beklædning udleveres, efter tirsdag d. 10. juli, til almennyttige eller velgørende formål.

 

MOBILOPLADNING

Du har mulighed for at få lidt strøm på din mobil i Volunteer Hub, hvor vi har lavet en lille oplader-station. Alt du skal gøre er selv at medbringe et opladerstik. Opladningen er på eget ansvar.

ARBEJDSFORSIKRING

Alle frivillige er forsikret via den lovpligtige arbejdsskadeforsikring. Denne dækker personskade – men ikke private ting. Tager du for eksempel din computer med på Tinderbox, er det dit eget ansvar. Derudover er der en arrangør ansvarsforsikring. Den dækker skade på 3. person forvoldt af medarbejder under udførelse af arbejde. Alle skader meddeles omgående til din frivilligkoordinator/teamleder.

PARKERING AF BIL/CYKEL

Din cykel er velkommen, men vi har ikke plads til din bil. Vi opfordrer alle til at bruge offentlig transport, gå eller cykle.

Der vil være cykelparkering i forbindelse med både indgangen og Check In, hvor du kan parkere din cykel. Vær opmærksom på, at cykelparkeringen ikke på noget tidspunkt er bemandet og dermed er på eget ansvar.

Det er ikke tilladt at parkere cykler andre steder på eller omkring Tinderbox. Derfor er det vigtigt, at du parkerer din cykel, inden du henter dit armbånd/møder ind på din vagt på selve pladsen.

Cykler som ikke parkeres på cykelparkeringen fjernes uden varsel.

AUDIO & FOTO

Det er ikke tilladt at medbringe båndoptagere, videokamera, spejlreflekskameraer samt professionelt fotoudstyr. Lydfilm og videooptagelse er ikke tilladt. Dog må du gerne medbringe små digitale videokameraer (lommestørrelse) og mobiltelefoner på pladsen uden forudgående tilladelse.

Det er forbudt at tage billeder af artisterne, bede om en autograf eller på anden måde kontakte dem. Det er vigtigt, at vi alle respekterer artisternes privatliv.

PERSONDATAPOLITIK

sikkerhed
Regler på pladsen

Det er strengt forbudt at:

Blokere nødudgange og passager
Skubbe og mase, specielt foran scenerne
Crowdsurfe
Stage dive
Kaste med øl og andre objekter

Enhver overtrædelse af ovenstående vil medføre øjeblikkelig bortvisning

DYR

Det er ikke tilladt at medbringe dyr på koncertpladsen.

MAD OG DRIKKE

Det er ikke tilladt at medbringe mad og drikkevarer på pladsen. Der vil være et stort udvalg af mad og drikke i pladsens barer og boder, samt vandposter placeret rundt på festivalpladsen.

FOTO & VIDEO

Det er ikke tilladt at medbringe båndoptagere, videokamera eller professionelt fotokamera. Lyd- og videooptagelse er ikke tilladt. Kun små digitale videokameraer (lommestørrelse) og mobiltelefoner er tilladt på pladsen. Spejlreflekskameraer er ikke tilladt. Hvis du skal fotografere for et medie, er du velkommen til at søge om akkreditering. Vi tillader ikke større/professionelle kameraer til privatpersoner på grund af restriktioner fra de internationale artister, ligesom det er forstyrrende for vores publikum med for mange kameraer under koncerterne.
Det er ikke tilladt at medbringe selfiestænger af metal.

GRILL & BRUG AF ÅBEN ILD

Der må ikke medbringes grill eller lignende på koncertområdet. Brug af åben ild er ikke tilladt.

NARKOTIKA

Der er nultolerance over for narkotika af enhver art. Handel med og besiddelse af narkotika medfører omgående bortvisning samt politianmeldelse.

PARAPLYER

Af sikkerhedsmæssige årsager er det ikke tilladt at medbringe paraplyer.

STOLE, TELTE M.M.

Opsætning af telte, borde, stole og pavilloner er ikke tilladt af sikkerhedsmæssige årsager, ligesom det ej heller er tilladt at medbringe flag, vimpler, bannere og lign. Der vil være siddepladser at finde på pladsen.

Hvis du er gravid eller har særlige behov opfordrer vi til at tage et tæppe eller liggeunderlag med.

VÅBEN

Det er ikke tilladt at medbringe nogen form for våben på pladsen. Overtrædelse af dette vil medføre omgående bortvisning samt politianmeldelse.

SPRAYFLASKER OG SOLCREME

Gæster og frivillige må ikke medbringe spraydåser og flasker under tryk, samt beholder med brandbare væsker på pladsen. Parfume og solcreme på spray må godt medbringes på pladsen.

Førstehjælp

Der er et veluddannet førstehjælpskorps til stede under hele arrangementet.

Vagter

Vagterne er vores øverste myndighed på pladsen – sker der noget, eller er der nogen, der har akut brug for hjælp, bedes du henvende dig hurtigst muligt til vores sikkerhedspersonale.

overnatning
Alternativer

Vi henviser til følgende alternative overnatningsmuligheder:

www.airbnb.dk

www.couchsurfing.com

www.blommenslyst-camping.dk – tlf. 6596 7641

www.camping-odense.dk – tlf. 6611 4702

Bolbro Bed and Breakfast – tlf. 4031 8155

Tietgen Konferencecenter – tlf. 6545 2002 / mail: mafr@tietgen.dk

Dalum Landbrugsskole – tlf. 63132711

Midtfyns Ferieby – tlf. 62 62 21 51

Qstay – tlf. 40 45 33 60

Hoteller

Der er en række hoteller og hostels i og omkring Odense. Nedenstående er kun et udpluk:
www.scandichotels.dk – tlf +45 6617 6666
www.radissonblu.com – tlf +45 6614 7800
www.domir.dk – tlf +45 6612 1427
www.cabinn.dk – tlf +45 6314 5700
www.ydes.dk – tlf +45 6612 1131
Best Western Hotel Odense – tlf +45 6556 0100
Hotel Windsor – tlf +45 6612 0652
First Hotel Grand – tlf +45 6611 7171
www.cityhostel.dk – tlf +45 6311 0425
www.danhostelodense.dk – tlf +45 6613 0425
Frederik d. VI’s Hotel – tlf +45 6594 1313
www.vissenbjergstorkro.dk – tlf. +45 6447 3880

Se flere overnatningsmuligheder på www.visit-odense.dk

 

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til os!

info@tinderbox.dk

WHERE WORDS FAIL, MUSIC SPEAKS

Følg os

loading social feed
Tinderbox

Tilmeld dig nyhedsbrevet