Aktiveringsrider
Logo
Du skal anvende vores primære logo i sort eller hvidt, når du fortæller om partnerskabet.
Hent logo
Brug for andre versioner, filtyper eller lignende?
Kontakt tenna@dtdgroup.dk
Farver
Midnight Blue
#1a005a
C: 100%
M: 100%
Y: 23%
K: 36%
Pantone: 273 C
Neon Green
#c3ff00
C: 28%
M: 0%
Y: 100%
K: 0%
Pantone: 380 C
Orchid Pink
#fc9eff
C: 11%
M: 41%
Y: 0%
K: 0%
Pantone: 244 C
Ice Blue
#35ffee
C: 50%
M: 0%
Y: 20%
K: 0%
Pantone: 319 C
Snow White
#ffffff
C: 0%
M: 0%
Y: 0%
K: 0%
Pantone: 000 C
Storskærme
Specs
b: 618 x h: 1080
IMAG Screen 2x (4 x 7 m)
Undgå vigtige budskaber/grafik i kanten (10 px).
Format: Video (uden lyd), grafik eller billeder (MP4 eller PNG)
Video leveres som moviefiler (animation codec)
Max længde: 30 sekunder.
Timing: I loop under hele festival – vises to gange i timen (37 x 2 x 30 sek.)
Vises ikke mens artister spiller på scenen, men vil fortsat køre på modsatte scene.
Budskab
- Alle kreativer på storskærme skal udvikles specifikt til festivalen.
- Budskabet skal tale ind i en festival relevant kontekst og må ikke være generel reklame.
Datoer
Senest d. 06/05: Materiale sendes til godkendelse hos Tinderbox.
Senest d. 10/05: Feedback.
Senest d. 17/05: Endelige filer sendes.
Filer sendes til tenna@dtdgroup.dk
Hegnsbannere
Specs
b: 339cm x h: 173cm
Budskab
- Alle hegnsbannere skal udvikles specifikt til festivalen.
- Budskabet skal tale ind i en festival relevant kontekst og må ikke være generel reklame.
Datoer
Senest d. 06/05: Materiale sendes til godkendelse hos Tinderbox.
Senest d. 10/05: Feedback.
Senest d. 17/05: Endelige filer sendes.
Filer sendes til tenna@dtdgroup.dk
NB: Tinderbox har mulighed for at trykke hegnsbannerne, hvor I selv afholder omkostningerne.
Ticket raffle: Billetter til Tinderbox i eksterne konkurrencer
Hvis I som partner har rettigheder til at udlodde festivalbilletter i eksterne konkurrencer, skal materiale, budskab og kampagne altid forhåndsgodkendes af Tinderbox.
Konkurrencevindernes oplysninger (fulde navn og gyldig e-mail) skal sendes til tenna@dtdgroup.dk senest d. 30. maj 2024.
OBS: Der skal tage forbehold for, at konkurrence-billetterne indgår i Tinderbox’ samlede kapacitet, og derfor kan gå udsolgt på lige vilkår med det samlede udbud af billetter.
PUSH-beskeder via app’en
Hvis I som partner har rettigheder til at sende PUSH-beskeder ud via Tinderbox-app’en skal budskab altid forhåndsgodkendes af Tinderbox.
Max. antal anslag
Overskrift: 30 anslag
Brødtekst: 100 anslag
Det er muligt at bruge emoticons.
Indhold sendes til tenna@dtdgroup.dk senest d. 11. juni 2024.
Retningslinjer: Content creators
- Rettigheden til at skabe content på pladsen gælder ift. den pågældende virksomheds aktivering og den generelle stemning på pladsen.
- Der må under ingen omstændigheder optages artister – hverken lyd eller sceneskud langt fra.
- Den enkelte fotograf / content creator / influencer er selv ansvarlig for at indhente samtykke jf. gældende GDPR-lovgivning.
- Sidst men ikke mindst – husk det er en festival, hvor folk er for at have det sjovt – vis hensyn, når I er ude og lave content.
Brug for hjælp til logoer, spørgsmål vedrørende specs eller lignende? Kontakt Partnership Activation Manager Tenna Brendstrup på tenna@dtdgroup.dk
Brug for overblik over praktikken i opbygnings- og nedtagningsdagene og pladsens åbningstider under afvikling?
Læs vores produktionsrider hér.