Telmore

Tre dages publikumsinteraktion med musikquizzer for hundredvis af glade fans, artist meet & greets, ikonisk silent disco, 3.000 liter popcorn og tusindvis af smukke billeder fra photobooth’en. Alt sammen integreret i Telmores lyserøde univers matchende Tinderbox’ visuelle identitet.

Foto: Der var mulighed for at vinde partoutbilletter til næste års festival via photobooth-konkurrencen

CMO for Telmore, Frederik Grønlund Scholten fortæller: 

”Partnerskabet med Tinderbox er et match made in heaven. Vi har vores store kærlighed for underholdning, musik og samvær til fælles. Derfor fortsætter vi succesen fra sidste år [2023, red.] med at skabe et område, hvor gæsterne både kan slappe af og feste på samme tid. Særligt ser vi frem til at gentage silent disco – en ny institution på Tinderbox, hvor gæsterne selv kan vælge hvilken musik, de vil danse til fra vores streamingtjeneste Telmore Musik.”

Fotos: Kilovis af glimmer og silent disco hos Telmore

’’Telmore er en stærk partner, som tilbyder vores gæster gennemførte aktiveringer, skaber interaktion med publikum og samtidig demonstrerer Telmore-brandets værdier – alt sammen med musikken og publikum i fokus,” udtaler Partnership Activation Manager for Tinderbox Tenna Brendstrup.

Integration af Tinderbox’ intellectual property

Ved strategisk integration af Tinderbox’ IP og aktivering af partout-billetter, skabte Telmore i månederne op til afvikling synlighed omkring partnerskabet gennem deres online kanaler og tilsikrede leadgenering via digitale kampagner.

Video: Pre-kommunikation via Telmores digitale kanaler

BRAND ACTIVATION

I 2023 stod Telmore bag det eksklusive meet & greet med den australske sanger Dean Lewis, og i 2024 gentog vi successen med Rasmus Seebach og Gobs. På hovedscenerne, Panorama og Plaza, brugte vi storskærmene til at skabe opmærksomhed på eventet via 30 sekunders videospots.

Foto: Meet & greet med Rasmus Seebach

Musikquizzernes fede præmier satte gæsternes musikalske evner på prøve, mens de kunne forsyne sig med popcorn og Telmore-bolsjer i snackstanden, dase i strandstolene til loungemusik eller tage festivalbilleder i den lyserøde photobooth.

Fotos: Hundredevis af gæster deltog dagligt i Telmores musikquizzer

’’Telmore er det perfekte brandmatch: Musik, fest og fællesskab. Til Danmarks største kommercielle festival, er Telmore med til at interagere vores publikum med musikken og hinanden,’’ udtaler Kasper Morell, der er Partnership Manager hos Tinderbox.

Aktiveringen opsummeret:

  • En farverig stand på festivalpladsen med synlig brandgenkendelse
  • En aktivering med 100% fokus på publikumsinteraktion gennem musikquizzer, meet & greet med kunstnere, photobooth, popcorn og silent disco.
  • Synliggørlse af samarbejdet i månederne op til festivalen gennem konkurrencer på paid og organisk social.
  • Brug af storskærme under festivalen for at gøre publikum opmærksom på aktiviteterne på standen.

De hårde tal:

  • 3 dage med daglig musikquiz
  • Hundredevis af gæster til Meet & Greet
  • Tusindvis af fotos i photobooth
  • 3.000 liter popcorn serveret