Telmore
Telmore åbnede for tredje år i træk dørene til deres farverige univers på Tinderbox! I 2025 tog de oplevelsen til næste niveau og blev en endnu større del af festivalen – blandt andet som en del af det officielle program med deres musikquiz på Groovebox.

”Tinderbox er blevet lidt af en sommertradition hos Telmore – et sted hvor vi kan møde gæsterne, hvor de er, og være med til at gøre deres festivaloplevelse endnu bedre. Vi er der ikke for at indsamle data eller sælge mobilabonnementer, men for at gæsterne kan mærke, at Telmore er mere end et traditionelt teleselskab. På Tinderbox kan vi leve vores pink univers ud i virkeligheden og skabe noget, der skiller sig ud i en ellers ret ensartet branche. Det er her, Telmore bliver levende – og hvor folk mærker, hvem vi virkeligt er. ” fortæller Christian Vestergaard Frandsen, Senior Marketing Manager hos Telmore.


Fotos: Kilovis af glimmer og silent disco hos Telmore
’’Telmore er en stærk partner, som tilbyder vores gæster gennemførte aktiveringer, skaber interaktion med publikum og samtidig demonstrerer Telmore-brandets værdier – alt sammen med musikken og publikum i fokus,” udtaler Partnership Activation Manager for Tinderbox Tenna Brendstrup.
Integration af Tinderbox’ intellectual property
Ved strategisk integration af Tinderbox’ IP og aktivering af partout-billetter, skabte Telmore i månederne op til afvikling synlighed omkring partnerskabet gennem deres online kanaler og tilsikrede leadgenering via digitale kampagner.
Video: Pre-kommunikation via Telmores digitale kanaler
BRAND ACTIVATION
Siden 2023 har Telmore stået bag eksklusive meet & greets, hvor gæsterne har fået taget billeder med store artister, som Dean Lewis (2023), Rasmus Seebach & Gobs (2024) og Christopher (2025). På hovedscenerne, Panorama og Plaza, brugte vi storskærmene til at skabe opmærksomhed på eventet via 30 sekunders videospots.

I 2025 var det ikke kun Musikquizzen der fik vokseværk!
Det ultrapopulære silent disco område blev større og sørgede for, at endnu flere danseglade gæster kunne få sig en sving om. Der blev dobbelt op på glimmerstationer, så gæsterne kunne blive shinet op med glitter allerede i indgangen til pladsen, og så kunne gæsterne som altid dase i strandstolene til loungemusik eller tage festivalbilleder i den lyserøde photobooth.


Fotos: Hundredevis af gæster deltog dagligt i Telmores musikquizzer
Aktiveringen opsummeret:
- En farverig stand på festivalpladsen med synlig brandgenkendelse
- Blev i 2025 en del af det officielle program med deres musikquiz på Groovebox.
- En aktivering med 100% fokus på publikumsinteraktion gennem musikquizzer, meet & greet med kunstnere, photobooth, glitterstationer og silent disco.
- Synliggørlse af samarbejdet i månederne op til festivalen gennem konkurrencer på paid og organisk social.
- Brug af storskærme under festivalen for at gøre publikum opmærksom på aktiviteterne på standen.
De hårde tal:
- 3 dage med daglig musikquiz på Groovebox
- Hundredevis af gæster til Meet & Greet
- Tusindvis af fotos i photobooth