Sådan arbejder vi
På baggrund af mange års know-how, stærke kompetencer og dedikeret dataindsamling har vi opnået et indgående kendskab til Tinderbox’ forskellige målgrupper, og hvordan vi bedst muligt engagerer dem. Det giver os de bedste forudsætninger for at aktivere jeres brand bedst muligt overfor festivalens gæster. Vi samarbejder bl.a. med Epinion og Nielsen til at evaluere og analysere vores partnerskaber for at få kendskab til og indblik i vores publikum og vores partnerskabers værdi.
Vi tager vores partnerskaber til NEXT LEVEL
Et tæt samarbejde og skræddersyede løsninger. Det er hvad, I får ud af et partnerskab med Tinderbox. På den måde skaber vi værdi for jeres brand og bevæger os væk fra standardløsninger, for i stedet at indfri jeres specifikke ønsker og skabe en brandaktivering ud over det sædvanlige.
STYR PÅ FORMÅL
Der kan ligge mange formål bag et strategisk partnerskab. Uanset om jeres er
- At øge brandkendskabet
- At styrke præferencen for jeres brand
- En forbedret employer branding indsats
- En repositionering af jeres brand
- At skabe community engagement
Eller noget helt sjette – så er vi klar til at hjælpe jer med at skabe den bedste løsning til det formål, I har fokus på.
KREATIVE LØSNINGER
Hos os er det kun fantasien, der sætter grænser. Derfor arbejder vi altid kreativt og innovativt på at finde den bedste løsning til jer og tilbyder mange forskellige branding-, eksponerings- og aktiveringsmuligheder – både i forhold til vores B2C festivalgæster, men også vores mange, stærke B2B-kunder. Desuden tilbyder vi en bred vifte af hospitality-muligheder, vi kan sætte i spil, når vi sammen udvikler en løsning til jer.
NÅ DIN MÅLGRUPPE
Tinderbox er en festival baseret på et stærkt værdigrundlag. Derfor får I også adgang til en helt unik målgruppe, der er købestærke, veluddannede og samfundsbevidste, særligt i forhold til de tendenser, der er relevante lige nu. Et bredt spektrum af mennesker i mange forskellige aldersgrupper, der deler en interesse for musik i topklasse.
TILSTEDE 365
Tinderbox’ brand eksisterer hele året. Vi kommunikerer og interagerer med vores publikum året rundt. Forestil dig et partnerskab, hvor målgruppen via online eksponering, off-site arrangementer og cross-media kampagner allerede har kendskab til partnerskabet, inden vi sammen aktiverer det på pladsen i Tusindårsskoven. Vi har med andre ord mulighed for at aktivere og kommunikere partnerskabet 365.
DATADREVEN ROI
For at sikre, at alle parter får mest muligt ud af et partnerskab, lægger vi altid meget tid og arbejde i at evaluere vores partnerskaber efter festivalen. Sammen med Epinion udarbejder vi blandt andet årlige rapporter, hvor vi kortlægger gæsteprofilen og indsamler publikums meninger og holdninger til det enkelte brand.
I samarbejde med Nielsen udregner vi hvert år værdien af de enkelte partnerskabers assets, hvor vi ved hjælp fra indsamlet data udregner partnerskabets markedsførings ROI.
Kontakt vores brand partnership team allerede nu, hvis I vil høre mere om de mange, forskellige muligheder vi har for at engagere jeres virksomhed, ramme jeres
Lokal forankring og progressive løsninger
Vi arbejder også på at forankre os i lokalsamfundet. En stor del af af vores gæster kommer fra Odense og Fyn, og vi lægger vægt på at være synlige i og bidrage til lokalområdet. Det gør vi blandt andet ved at støtte foreningslivet og samarbejde med lokale aktører.
Samtidig arbejder vi aktivt med at implementere progressive løsninger på niveau med den brede offentligheds rejse mod mere bæredygtighed.
Topmoderne affaldssorteringssystem, genanvendelige og vaskbare ølkrus, øget emballagekrav til alle leverandører og stigende mængder af plantebaserede produkter er blot nogle af de tiltag, der er testet og siden implementeret på Tinderbox.