Europcar holder musikken kørende

Foto: Sophie Due

Som det gamle ordsprog lyder, blev Rom ikke bygget på en dag – og det samme gælder Tinderbox. I ugerne op til de tre magiske dage i Tusindsårsskoven knokler hundredvis af hårdtarbejdende mennesker på at forvandle det bare græsareal i Tusindårsskoven til en fuld funktionsdygtig festival med scener, og alt hvad der hører til – og det kræver styr på logistikken! Til dette får vi hjælp af vores officielle mobilitetspartner Europcar, der har givet deres ’moving your way’ slogan et lille tvist og lavet en lækker kampagne over temaet ’moving your music’.

Se Europcars ’moving your music’ kampagne HER.

Om partnerskabet siger Morgen Weber, Head of Marketing hos Europcar:”Vi er hos Europcar meget glade for at kunne formalisere det samarbejde vi har haft gennem de sidste mange år, hvor Europcar har være musikbranchens foretrukne mobilitetsleverandør. Den grønne rejse Tinderbox er ude på, går godt i spænd med vores ambitiøse planer om bæredygtig mobilitet og vi glæder os til sammen, at tage dette område til nye højder i løbet af de kommende år.”

I mange år har Europcar været med til at sikre logistikken i opbygningen af den store festivalplads i Tusindårsskoven, og vi er glade for at det i år har været muligt at udvide samarbejdet med fokus på mere bæredygtige løsninger.

Hertil udtaler partneransvarlig hos Tinderbox, Jesper Stubkier: “Vi er stolte over at bygge på vores mangeårige samarbejde med Europcar med en udvidelse af vores partnerskab, der bl.a. betyder, at vi i år kan udskifte en del af vores lånebiler med hybrid- og elbiler. Det er et vigtigt skridt på rejsen mod mere bæredygtige logistik-løsninger.”