Casa bacardi
Det splinternye barområde Casa Bacardi indtog Tinderbox i 2025 med en omsluttende energi, caribiske vibes og forfriskende drikkevarer.
Verdenskendt barkoncept på TB
Det unikke barkoncept har cementeret sig på festivalpladser verden over som et samlingspunkt, hvor musikken og friheden til at give slip hyldes – og Tinderbox 2025 blev ingen undtagelse.
Tenna Brendstrup, Partnership Activation Manager for Tinderbox, fortæller:
”Med Casa Bacardi er vi med til at sætte helt nye standarder for, hvad brandaktiveringer kan på pladsen. Som gæst vil man træde ind i en helt unik atmosfære. Det er første gang, at vi laver et partnerskab, der i så høj grad er vævet ind i musikprofilen på denne måde.”

På Tinderbox udfoldede konceptet sig med udvalgte DJ’s, der sørgede for at festen spillede hver dag fra pladsen åbnede til kl. 01.
Om dagen var der plads til at slappe af med en lækker cocktail i hånden, men når mørket faldt på, transformerede området sig til en livlig natklub fyldt med farver, lys og pulserende musik.
Mads Krogh, Kommerciel chef for Bacardi i Carlsberg Danmark, siger:
“Vi er meget begejstrede for partnerskabet med Tinderbox. Vi kommer med et unikt og verdenskendt brandkoncept i forhold til de visuelle og atmosfæriske rammer, og derfor er det en sand fornøjelse at arbejde med netop Tinderbox festivalen, som er så dygtige til at ramme den helt rigtige stemning i forhold til lys, lyd og bardrift, der sikrer publikum en oplevelse af højest mulig kvalitet. Vi glæder os utroligt meget.”
Udover det splinternye område, Casa Bacardi, præsenterede vi også fire nye brands, som var med for første gang på Tinderbox. I 2025 kunne gæsterne også nyde lækre kølige Breezers eller slukke tørsten i forfriskende drinks med brands som Bombay, Eristoff og Grey Goose. Alt sammen i udvalgte barer på pladsen.