Maybelline
På Tinderbox er vi begejstrede for det ikoniske makeup-brand Maybelline New York! Med deres pink univers inspirerer Maybelline hele Tusindårsskoven til glitter og glam, når de inviterer et stykke af New York med ind på pladsen.
Fotos: Maybellines glamourøse pink univers tiltrækker publikum
Professionelle makeup-artister giver dagligt hundredevis af gæster mulighed for at få lagt en glamourøs festival-makeup. Det sker i den transformerede old school New York’er bus, der nu danner rammer om et enestående makeup-studio.
Foto: Hundredevis af publikummer fik dagligt en makeover af professionelle makeup-artister
“Som Main Partner er Maybelline det perfekte match mellem en farverig festivalstemning og muligheden for at fremvise sin personlighed gennem Maybellines make-up palette,” udtaler Kasper Morell, der er Partnership Manager for Tinderbox.
Fotos: Selfie-væggen var populær blandt de mange gæster, som lagde vejen forbi Maybelline
Det blev til flere tusinde Myselfie-billeder foran den store glitter-fotovæg, som øjeblikkeligt var klar til at blive delt på sociale medier. Dertil mulighed for at vinde lækre produkter og nyde pink goodies, mens du får lagt et sikkert festivallook.
Aktiveringen opsummeret:
- En farverig stand på pladsen, der kanaliserer Maybellines univers men samtidig passer ind på Tinderbox.
- Fokus på interaktion med publikum gennem makeovers med proffessionelle make-up artister, fotovæg med Myselfie og mulighed for at vinde Maybelline-produkter.
De hårde tal:
- Hundredevis af gæster fik dagligt lavet makeover.
- 3.000 MySelife-fotos forevigede publikums looks.
Skal dit brand med til festen?
Kontakt Kasper, for at høre mere om mulighederne for at flytte dit brand med et Tinderbox-partnerskab.